- Anoniem13 januari 2014 om 00:44
[left]Beste allen,
Mijn vriendin en ik lopen tegen een probleem aan. Elke keer als we sex hebben en ik in haar klaar komt heeft ze enorme pijn. Echt zo erg dat ze er huilend van in bed ligt en niks de pijn kan verzachten. We dit probleem nooit gehad. We hebben het al geprobeerd of het misschien aan het glijmiddel lag maar dat is niet het probleem. Het kan geen soa zijn en ze heeft ook geen last van een sneetje daar. Ze geeft wel zelf aan dar ze er pas last van krijgt als ze geplast heeft.
Heeft iemand een idee? Het is verschillelijk om haar elke keer in zoveel pijn te zien.[/left]
5 reactiesReagerenTandor113 januari 2014 om 14:26Kun je misschien iets preciezer aangeven waar de pijn zit.
Reageren
Tussen de schaamlippen, rondom de vagina ingang of binnen in de vagina?Anoniem13 januari 2014 om 17:25Ze zegt zelf dat het vooral rondom de ingang van de vagina is.
ReagerenTandor113 januari 2014 om 17:51Het zou een infectie kunnen een blaasontsteking zijn en misschien toch hele kleine wondjes.
Reageren
Ik adviseer dan ook om in ieder geval naar de huisarts te gaan.Anoniem1 februari 2014 om 17:42beste,
wij hebben hetzelfde probleem. Na het vrijen heeft mijn vriendin pijn aan haar binnenste schaamlippen. Zeker als ze moet plassen. Ze is al naar 2 dokters geweest. Ze heeft een zalf voor geschreven gekregen tegen kleine scheurtjes. Maar dit heeft amper gewerkt. Ze zit er al een half jaar mee.
Zou iemand ons kunnen helpen of ons tips kunnen geven om de pijn te verzachten?
ReagerenJohn (moderator)
1 februari 2014 om 20:08Probeer eens wat vaseline tussen de schaamlippen te smeren voordat je seks hebt. Een wat steviger glijmiddel kan ook goed helpen.
Reageren