- Anoniem1 februari 2017 om 22:39
ik heb sinds kort geleden een vriend en er zit 3 jaar verschil tussen (ik ben 15 hij 18) maar het probleem is nu dat mijn moeder en vader hem totaal niet mogen , ze weten nog niks van de relatie maar ze konden hem al ervoor vaag, en ik denk dat ze hem niet mogen omdat ze denken dat hij slecht voor me is omdat hij dagelijks blowt, maar ze kennen hem niet goed en daar hebben ze ook nooit echt moeite voor gedaan, ik mag eigenlijk niet eens met hem omgaan, hoe ga ik het hun nu vertellen want ik kan de relatie niet voor altijd geheim houden (ben ook nog is 3 dagen geleden ontmaagd door hem)
dankjewel alvast!
1 reactieReagerenJohn (moderator)
1 februari 2017 om 22:48ze denken dat hij slecht voor me is omdat hij dagelijks blowt, maar ze kennen hem niet goed en daar hebben ze ook nooit echt moeite voor gedaan, Helemaal ongelijk, kan ik je ouders niet geven gezien zijn drugsgebruik…Maar dat wil ook niet meteen zeggen dat het een slecht iemand moet zijn. Maar dagelijks drugsgebruik is wel zorgelijk…Hij is ook nog strafbaar als hij seks met je heeft.
Ik zou de relatie niet geheim blijven houden. Daar worden de problemen alleen maar groter door.
Reageren