Zoeken Vraag het forum

Onberschermd sex 1x pil vergeten help!

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniemmm

ik slik sinds kort de pil ik zit nu in m’n 2e week in de 2e week op zaterdag ben ik de pil vergeten daar kwam ik maandag pas achter dus heb die van zondag wel gewoon ingenomen ik ben gewoon verder gegaan maar heb die van zaterdag dus niet geslikt maar maandag heb ik onberschermd sex gehad. toen begon ik te twijfelen en lees ik veel op het internet over zwangerschap en de pil ik heb vandaag best wel hoofdpijn gekregen kan dit iets betekenen?

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Op zich is een pil vergeten in de tweede week geen probleem. Maar omdat je er pas mee gestart was, mag je er nu geen meer vergeten.  Waarschijnlijk heb je de hoofdpijn van de stress

Reageren
    Anoniemmm

ik ging kijken naar de symptonen van zwangerschap er stond misselijk hoofdpijn vaak plassen en nog wat dingen maar ik was gister misselijk en heb sinds gister hoofdpijn ik heb het gevoel dat ik vaker san t plassen ben of t lijkt zo omdat ik er om stres

Reageren
    John (moderator)

Ja maar je kunt binnen 1 week onmogelijk zwangerschapsverschijnselen krijgen.

Reageren
Reageer op: Onberschermd sex 1x pil vergeten help!
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Naar de huisarts gaan
5 min leestijd

Naar de huisarts: wat kost een consult en wat wordt vergoed?

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.