- Anoniemmm26 januari 2017 om 22:12
ik slik sinds kort de pil ik zit nu in m’n 2e week in de 2e week op zaterdag ben ik de pil vergeten daar kwam ik maandag pas achter dus heb die van zondag wel gewoon ingenomen ik ben gewoon verder gegaan maar heb die van zaterdag dus niet geslikt maar maandag heb ik onberschermd sex gehad. toen begon ik te twijfelen en lees ik veel op het internet over zwangerschap en de pil ik heb vandaag best wel hoofdpijn gekregen kan dit iets betekenen?
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
26 januari 2017 om 22:15Op zich is een pil vergeten in de tweede week geen probleem. Maar omdat je er pas mee gestart was, mag je er nu geen meer vergeten. Â Waarschijnlijk heb je de hoofdpijn van de stress
ReagerenAnoniemmm26 januari 2017 om 22:27ik ging kijken naar de symptonen van zwangerschap er stond misselijk hoofdpijn vaak plassen en nog wat dingen maar ik was gister misselijk en heb sinds gister hoofdpijn ik heb het gevoel dat ik vaker san t plassen ben of t lijkt zo omdat ik er om stres
ReagerenJohn (moderator)
26 januari 2017 om 22:36Ja maar je kunt binnen 1 week onmogelijk zwangerschapsverschijnselen krijgen.
Reageren