Zoeken Vraag het forum

Erg snel opgewonden na 2 weken geen mastrubatie

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Vriendinloos

Hallo,

Ik heb vlak voor het nieuwe jaar onthouden van mastrubatie en dit ongeveer 2 weken volgehouden. Hierna begon ik weer ermee en merkte ik wel een paar dingen.
    1: Ik merk dat ik sneller zin heb om te mastruberen
    2: Ik hou het substantieel minder lang vol (soms gewoon binnen 1 minuut), zelfs nadat ik weer begonnen ben met enigsinds mastruberen.

Is dit normaal? Voorheen hield ik het veel langer vol en was de neiging om te mastruberen ook minder.

Met vriendelijke groeten

Vriendinloos

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Dat is allemaal niet zo raar…

Je zou eens kunnen proberen om op een andere manier te masturberen of glijmiddel te gebruiken

Reageren
    Vriendinloos

Tandor, dankjewel.

Ik zat namelijk te denken dat ik te afhankelijk ben geworden van mastruberen. Is er een gezond/ongezond aantal keren per week mastruberen?
    Ook neem ik aan dat na verloop van tijd het wel weer terug naar “normaal” gaat?

Reageren
    John (moderator)

Dagelijks masturberen, is helemaal niet vreemd en ook geen probleem.  En ja, met masturberen kom je inde regel wel sneller klaar…  maar daarom schreef ik al: probeer het anders te doen en gebruik eens glijmiddel

Reageren
Reageer op: Erg snel opgewonden na 2 weken geen mastrubatie
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

2 min leestijd

Nieuwe website Dokter.nl komt eraan (week 24)

4 min leestijd

Eczeem en hooikoorts: waarom ze zo vaak hand in hand gaan

4 min leestijd

Hooikoorts en immunotherapie: wanneer is het een optie?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.