- Anoniemx20 november 2016 om 15:12
Hallo,
Ik heb vannacht voorspel en sex gehad met een jongen. Ik ken hem al heel lang, dus het vertrouwen zit er wel, maar ik wil het toch zeker weten.
Hij heeft mij zonder beflapje gelikt en ik heb hem zonder condoom gepijpt. We hebben ook even sex gehad zonder condoom, maar toen bedachten we ons toch om het maar beter met condoom te doen. Hij is in mijn mond klaargekomen, maar ik heb het niet door geslikt.
Ik heb tegen hem gezegd dat ik met niemand anders sex heb en hij zegt dat ook. Maar hij heeft wel voor mijn tijd met meerdere sex gehad zonder condoom. Ik heb hem in ieder geval wel duidelijk gemaakt dat we het niet meer zonder doen. Ik wil namelijk niks oplopen en het is een stuk veiliger om het met condoom te doen.
Ik kan me morgen laten testen, dus dat is verder geen probleem, maar ik wil het even van de mensen van dit forum lezen.
Bedankt x
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
20 november 2016 om 15:59Testen kan pas over 2 weken. Dus dat hoef je voorlopig nog niet te doen.
Reageren
Als hij en jij eerder seks met anderen hebben gehad, zou een soa toch zomaar kunnen…Anoniemx20 november 2016 om 17:05Wij hebben 1maand geleden ook al sex zonder condoom gehad en gepijpt zonder condoom, maar sinds vannacht dacht ik: even vragen op deze site voor de zekerheid. Ik heb ook al mijn soatest hier thuis liggen. Die ga ik morgen doe en wegbrengen na de dokter en dan laat ik meteen een keeluitstrijkje doen.
ReagerenJohn (moderator)
20 november 2016 om 17:44Dan kun je inderdaad een test doen
Reageren