Zoeken Vraag het forum

Bezorgd of nood

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Maartje

Hallo ik ben met een pijnlijk verzurende bovenbeen, kortademigheid, kramp op borst en pijn bij inademen naar dokter geweest. Hij dacht aan trombose of hart problemen. Ik was al vaker voor kramp op borst geweest maar moest afwachten tot januari. Helaas eerder last gekregen van ademhalen vandaar dat ik eergisteren ben geweest. Na bloedprikken had ik 800 d dimeer maar kreeg geen echo. Omdat mijn bloed er verder goed uitzag en mijn kuiten niet opgezwollen. Aangezien ik vanochtend met erge hoofdpijn en slecht zicht op ben gestaan begin ik een beetje zorgen te maken. De arts blijft erop hameren dat het een beetje tussen mijn oren zit. Ik heb daarom gezocht naar een kliniek die aderen kunnen doormeten dan maar zelf betalen. Helaas heb ik geen particulier instituut gevonden. Kennen jullie er 1 die een echo kan maken van de aderen tegen betaling? Ik ben btw 46 en aan de pil.

1 reactie
    Reageren
    Peter (huisarts)

Je moet een kliniek hebben die een duplex scan heeft. De meeste gangbare flebologische (spatader-) klinieken hebben die wel.
    Maar als je klachten houdt (niet specifiek voor trombose!) : waarom niet een nieuwe afspraak met je huisarts om dit te bespreken?

Reageren
Reageer op: Bezorgd of nood
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.