tics adhd medikinet

  • #1

    hoi ik ben 13 jaar en ik heb ADHD en autisme. en ik gebruik medikinet, maar daardoor krijg ik erg veel tics ik heb zowat alles geprobeert pillen. maar daar wrd ik niet rustig van of werd depressief. en deze pillen gebruik nu 6 jaar tics werden soms minder maar nu ineens weer groter als mijn tic weg kom het weer terug en nu is al een jaar terug maar nu erger dat is een van de 3/4

     

    Reageer
    #2

    de rest heb ik niet weg gekregen maar ik heb een snotter tic dus ik haal steeds mijn neus op en mijnders ouders worden er gek van maar proberen te helpen maar lukt niet het werd erger ineens sind mijn toetsweek ( harder langer vaker) soms zelfs bloedneus. ik wil er vanaf

    Reageer
    #3

    Bespreek dat dan met je behandelaar

    Reageer
    #4

    Dan zou je een lagere dosis kunnen krijgen of een ander soort medicatie.

    Reageer
Reageer op: tics adhd medikinet
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief