Zoeken Vraag het forum

Antidepressiva of niet?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Bram

Een tijd terug ben ik depressief geweest, het zat allemaal niet lekker in mijn bovenkamer en ik voelde me niet fijn. Na een paar weken ben ik naar de HA geweest en deze wou geen antidepressiva oid voorschrijven vanwege jonge leeftijd (15 jaar)
    Via hem ben ik wel naar een psycholoog geweest en hier heb ik verschillende gesprekken gehad. Langzaam knapte ik weer op alleen had ik niet het gevoel dat dit door de gesprekken kwam. Maar dat maakte niet uit. Nu begint het hele rijtje weer opnieuw en word ik weer depressief. Als ik weer naar de huisarts ga en vraag om Antidepressiva ben ik bang dat dit mij ook bijvoorbeeld aan zelfmoord doet denken, wat voorheen nooit zo was.
    Moet ik dit doen en zijn er ook relatief veilige en lichte antidepressiva..

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Antidepressiva kunnen vervelende bijwerkingen hebben. Maar dat geldt niet altijd en lang niet voor iedereen

Reageren
Reageer op: Antidepressiva of niet?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.