- Anoniem30 december 2015 om 12:44
Hallo,
Ik ben 18 jaar en wordt de laatste tijd helemaal gek van alle nare dromen die ik heb. Ik blijf maar dromen dat mijn vriend niks meer met mij te maken wil hebben, het uitmaakt of simpelweg verdwijnt. Als ik dan wakker wordt voel ik me natuurlijk hartstikke opgelucht, maar tegelijk voelt het alsof iemand op mijn hart is gaan staan en het daarbij verbrijzelt heeft. Vaak wordt ik dan ook huilend wakker.
Ook overdag heb ik last van huilbuien, vaak als ik alleen thuis ben. Dan voelt het alsof het stormt in mijn hoofd en komen de meest enge en vervelende gedachten omhoog waarvan ik totaal in paniek raak. Ik denk ook veel aan zijn ex en krijg haar niet uit m’n hoofd. Dat is nog wel het ergste.
De paniek wordt versterkt doordat ik het kut vind voor mijn vriend als ik zo ben waardoor ik me alleen meer zorgen ga maken.
Het voelt alsof ik het allemaal gewoon niet meer aan kan en het liefst zou ik ergens in een hoekje weg kruipen (wat ik soms ook doe, overdag is het enigste moment dat ik kan slapen zonder nachtmerries).
Ik sport van mezelf vrij veel en ook dan willen de gedachten nog omhoog komen drijven.
Heeft iemand misschien tips of een oplossing voor mij? Ik zou namelijk erg graag van deze gevoelens af willen.
Owja misschien niet relevant, maar ik wordt de laatste tijd ook misselijk van veel eten.