- Iris25423 april 2017 om 18:42
Sinds maanden heb ik elke nacht last van vervelende dromen.. het is vooral het ergst als ik vroeg in de ochtend wakker word en daarna weer inslaap.. Ik heb hierdoor echt een hekel gekregen aan slapen terwijl ik doodmoe ben. Wat kan ik hieraan doen ?
Iris
2 reactiesReagerenCatootje24 april 2017 om 14:43Nare dromen hebben vaak te maken met angsten of kunnen ook een waarschuwing zijn. Kan handig zijn om ze eens op te schrijven. Als je dat vaker doet leer je de patronen herkennen en wat je ermee kan doen. Misschien kan er oververmoeidheid spelen en moet je daar wat aan doen. Er zijn ook wel natuurlijke rustgevers als het probleem ligt bij stressklachten. Zelf had ik weleens nare dromen toen ik in een ongezonde relatie zat.
ReagerenNetteke25 april 2017 om 11:45Ook ik heb hier de laatste tijd veel last van? Ik ben soms helemaal van mijn melk als ik wakker word. Heb al vanalles geprobeerd … warme melk met honing, valeriaanthee, maar het helpt niet. Persoonlijk ben ik niet zo voor medicatie maar het heeft wel een inpact op mijn dagelijks leven want ben dus heel moe tijdens de dag … lastig hè!
Reageren