- Ivan8 april 2024 om 08:21
Sinds ik de vaccinatie kreeg tegen corona en ik vanaf dat moment met mijn gezondheid begon te kwakkelen heb ik steeds last van spanningen en angst.
Mijn klachten begonnen met hevige vermoeidheid, hoofdpijn, licht in het hoofd en tintelingen in handen en voeten.
Nu als ik iets voel de k ik steeds dat er wat ergs aan de hand is en dat het door het vaccin komt.
Ook omdat er steeds meer onderzoeken naar buiten komen uit verschillende landen met hele nare resultaten.
Vaak voel ik me gestrest en gespannen en gewoon bang dat ik ook ernstig ziek wordt, ik was al bijna in de ziektewet beland na die eerste prik dit was voor de angst en spanning klachten.
De praktijk ondersteuner kan me niet helpen zegt hij.3 reactiesReagerenSuus8 april 2024 om 08:27Als de praktijkondersteuner je niet helpen kan, zou de huisarts een verwijzing naar een psycholoog of psychiater kunnen uitschrijven.
ReagerenIvan8 april 2024 om 11:21Ik ben deze week een afspraak en zal om een verwijzing vragen naar de ggz.
Reageren
Een psychiater zal ik niet snel heengaan omdat ik ook veel lichamelijke klachten ervaar sinds de eerste corona vaccinatie daarna zijn mijn psychische klachten begonnen.Tinus11 april 2024 om 13:45Ook ik heb klachten gekregen na de eerste corona vaccinatie
Reageren
Sommige dokters vertelde mij dat het zeldzaam is maar wel degelijk mogelijk dat er bepaalde klachten ontstaan
Heb verschillende testen gehad maar qua bloed lijkt alles in orde maar zo voel ik mij niet
Mijn klachten komen overeen men long COVID maar dan door de vaccinatie
Ik wordt altijd een beetje moe van mensen die zeggen dat het niet kan en het psychisch is
Wat je zegt steeds meer onderzoeken wijzen uit dat er wel het een en ander mis is met het middel