Zoeken Vraag het forum

Angst na vaccinatie

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Ivan

Sinds ik de vaccinatie kreeg tegen corona en ik vanaf dat moment met mijn gezondheid begon te kwakkelen heb ik steeds last van spanningen en angst.
    Mijn klachten begonnen met hevige vermoeidheid, hoofdpijn, licht in het hoofd en tintelingen in handen en voeten.
    Nu als ik iets voel de k ik steeds dat er wat ergs aan de hand is en dat het door het vaccin komt.
    Ook omdat er steeds meer onderzoeken naar buiten komen uit verschillende landen met hele nare resultaten.
    Vaak voel ik me gestrest en gespannen en gewoon bang dat ik ook ernstig ziek wordt, ik was al bijna in de ziektewet beland na die eerste prik dit was voor de angst en spanning klachten.
    De praktijk ondersteuner kan me niet helpen zegt hij.

3 reacties
    Reageren
    Suus

Als de praktijkondersteuner je niet helpen kan, zou de huisarts een verwijzing naar een psycholoog of psychiater kunnen uitschrijven.

Reageren
    Ivan

Ik ben deze week een afspraak en zal om een verwijzing vragen naar de ggz.
    Een psychiater zal ik niet snel heengaan omdat ik ook veel lichamelijke klachten ervaar sinds de eerste corona vaccinatie daarna zijn mijn psychische klachten begonnen.

Reageren
    Tinus

Ook ik heb klachten gekregen na de eerste corona vaccinatie
    Sommige dokters vertelde mij dat het zeldzaam is maar wel degelijk mogelijk dat er bepaalde klachten ontstaan
    Heb verschillende testen gehad maar qua bloed lijkt alles in orde maar zo voel ik mij niet
    Mijn klachten komen overeen men long COVID maar dan door de vaccinatie
    Ik wordt altijd een beetje moe van mensen die zeggen dat het niet kan en het psychisch is
    Wat je zegt steeds meer onderzoeken wijzen uit dat er wel het een en ander mis is met het middel

Reageren
Reageer op: Angst na vaccinatie
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

3 min leestijd

Anticonceptie en hormonen: welke past bij jou?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.