Zoeken Vraag het forum

Bang voor kanker enhartkwalen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Ties

Hallo ik ben Ties en ik ben 14 jaar. Ik ben al een half jaar heel erg bang dat ik iets ergs onder de leden heb. Ik heb me dan ook laten vertellen dat ik dan ook hypochondrie heb. Ik ben de hele dag bang dat ik wat heb. Letterlijk de hele dag. We zijn 4 keer langs de dokter geweest. Die heeft naar mijn hart geluisterd, was helemaal goed. Uiteindelijk toch maar bloed laten prikken voor mijn geruststelling. Bleek dat ik Pfeiffer heb gehad en dat ik daar nog van herstellende ben. En vandaar ook de vermoeidheid. Het ging een tjd beter maar nu begint het toch weer terug te komen. De paniekaanvallen nemen daarintegen wel af. Heel soms heb ik er nog eentje. Dit zijn de klachten waar ik zo ongeloofelijk bang van wordt.

1. Soms heel erg benauwd.
    2. Soms ineens licht in mn hoofd
    3. Vermoeidheid, ik ben best wel moe de laatste tijd maar dat komt door Pfeiffer denk ik. 4. Zware benen, vooral als ik ga rennen krijg ik hele zware benen.

Heeft dit met Pfeiffer te maken of met stress. Heeft iemand een antwoord? Ik ben namelijk best wel heel erg bang.

3 reacties
    Reageren
    Ties

Oh ja. Ik heb ook nog wel soms last van steken aan de linkerkant van mn borst.

Reageren
    John (moderator)

Pfeiffer kan,mar stress ook. Doe eens de test op:
    https://www.dokter.nl/zelftesten/hyperventilatietest/

Reageren
    Ties

bedankt voor uw reactie. Fijn om te horen dat het dat is. En niet iets waar ik bang voor ben.

Reageren
Reageer op: Bang voor kanker enhartkwalen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.