Zoeken Vraag het forum

Angst om alleen te rijden

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Jacqueline xx

Hallo,

Ik was benieuwd of iemand het kent. Ik heb de laatste tijd paniekaanvallen in de auto. Nou ben ik daar al gelukkig mee bezig bij de psycholoog. Maar het wordt steeds erger. Ik was er gewoon bijna vanaf. Durfde weer alleen te zijn ( daar werd ik voor behandeld) en nu bijvoorbeeld gisteren een ritje van 18 km was het helemaal gedaan. Had het gevoel flauw te vallen waardoor ik gedachtes kreeg van omg dan slinger ik van de weg af ofzo. Eenmaal thuis moet ik huilen. Mijn vriend vroeg ook wel wat er was en ik zei ben er gewoon klaar mee dan ben ik er vanaf. En nu weken later krijg ik het terug ik snap er echt werkelijk niks van.

Kent iemand dit? Ben er namelijk zo klaar mee.. mischien iemand tips?

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Je zou dit dan toch met de psycholoog moeten bespreken. Het zal toch onderdeel van je angststoornis zijn.

Reageren
Reageer op: Angst om alleen te rijden
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

3 min leestijd

Anticonceptie en hormonen: welke past bij jou?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.