- Anoniem22 september 2017 om 22:55
Ik begon het jaar normaal met twee keer trainen en twee keer wedsrtijd maar kreeg te horen dat ik een scharnier beugel moest ik vond het prima maar toen begon het eelende ik kon de derde nacht niet slapen en dag dat ik geen ademen had maar dat was niet het eenige voor de vakantie hed ik kleinen steken op het borst ik maakte me zorgen en druk me ouders probeerde me te kalmeren maar een maal op de vakntie ik had beneuwd heden in ging ook naar het ziektehuis daar niks aande hand maar kreeg paar dagen later rare uitslag tussen buik en benen ik schrok in dagt dat ik een ziekte had maar heb het af en toe en heb daar door veel te veel paniek heb toen toen ik thuis was bloed geprikt was goed heb nog steeds last een lymverklier opgezet ik srok weer ik weer naar huis arts en stuurde me naar pysiloog ondertussen ik ben bang op te voetballen voor hartaanvalen op dat ik best vaak pijn aan de borst heb en bang ben voor beroertes geworden in die tijd belde ik ook 112 in de avond want het zwake been en dat me hart zwak was ze zijde niks aan de hand onder tussen bij die pysiloog had dingen verteld maar ik speelde een wedstrijd opeens had ik even dat me ademen stopte maar het ging door soms heb ik af en toe last van dat tijdens hardlopen of op de stoel zitten en ik zoek alrijd dingen op en shrik heel erg wat er tevinden is maar ik wil weeten wat ik heb ben stelkens bang voor elke ziekte ik hoop graag te weten komen hoe het zit ben een jongen van 16 ben wel wat mager en ben 1.80 rond
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
22 september 2017 om 23:00Dat heet een angststoornis. Daardoor ga je hyperventileren en krijg je vervelende klachten. Ze zijn vervelend maar niet ernstig. Je moet dit met de psycholoog bespreken.
ReagerenAnoniem22 september 2017 om 23:09Maar ik vroeg nog een ding aan de dokter ik krijg voor de beugel want ik af en toe heb ik word wakker zet de tv aan of ben gewoon even wakker op eens hoor ik heel even ruis en val in een soort van verlamming ik probeer op daar uit te komen om me en het lukt ook maar ben wel bang stelkens als het gebeurt weet jij miss wat het is
ReagerenJohn (moderator)
22 september 2017 om 23:32Doorgaans ontstaat dat, op het moment dat je in slaap gaat vallen. Maar dat komt wel vaker voor. Oververmoeidheid kan ook een rol spelen
Reageren