Zoeken Vraag het forum

Ik weet niet wat er mis met mij is

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Alice

Hallo, ik ben een studente van net geen 20,

Ik deed de angststoornis test en scoorde een 53 (Bij een score van 50 en hoger: er is aanwijzing voor een forse angststoornis) Ik heb hier geen ervaring mee of geen enkele diagnose van eender wat.

Ik weet eigenlijk niet wat er mis met mij is ik heb vaak het gevoel gehad dat er iets niet klopte maar ik kon niet zeggen wat en andere mensen geloven dit ook niet echt.

Voor mij is er in het afgelopen jaar veel gebeurd, school brengt veel stress, ik heb altijd moeite gehad met mij te concentreren op mijn studies en in februari heeft mijn ex vriend zelfmoord gepleegd na het jaar er voor een lange stressvolle periode gehad te hebben met mij vanwege dat ik hem wou helpen met zijn psychische stoornissen en problemen. Ik had nooit een schuldgevoel bij deze gebeurtenis, de school heeft mij wel verplicht om naar een psycholoog te gaan die mij na de tweede sessie al terug weg stuurde. Ze zei dat ik alles wel in mijn eentje aan kon en ik had het gevoel dat dit ook wel ok lukte.

Van mijn huidige vriend (die toen nog niet mijn vriend was) heeft mij veel doorheen die periode geholpen. Hij maakt mij heel gelukkig en is een goede steun. De rede dat ik op deze site terecht kwam was omdat mijn emoties zeer afgevlakt voelen de afgelopen dagen, ook naar hem toe reageer ik zeer neutraal en ik heb ook niet de behoefte om lief of melig te doen naar hem toe hoewel ik hem vorige week enorm hard miste. (Ik heb herexamen dus ik zie hem enkel in het weekend nu)