- Jon30 april 2013 om 00:26
Ik ben jon en ik ben 20 jaar, ik gebruik al vanaf ongeveer me 15e strattera (60 mg) sinds ik op de hoge school zit ben ik constant vermoeid en moet ik na school een uurtje bij slapen omdat ik zo vermoeid ben. Ik slaap goed,Ik eet voldoende alleen ik heb totaal geen eetlust. de laatste maanden word het steeds erger. na 10 uur slapen ben ik na 3 uur al moe terwijl ik dan nog niks heb gedaan. vooral na conditie training op de fitness.De laatste maanden krijg ik ontzettend veel last van stemmingswisselingen en ik word er helemaal gek van. zo word ik snel boos om niks, ben ik snel depressief,ben ik ontzettend suf en heb ik sommige momenten nergens zin in. Kan dit door de strattera komen want ik ben het is een dag vergeten en toen had ik naar mijn gevoel weer honger en voelde ik me wat beter
mvg Jon
5 reactiesReagerenAnoniem30 april 2013 om 09:16Hai, in de bijsluiter staat slaperigheid inderdaad vermeld als een van de bijwerkingen.
ReagerenJon30 april 2013 om 09:42Zou je geen hogere dosis nodig hebben, 20j 60mg? is te zien hoeveel je weegt en hoe je hoofd erop reageert, kan veranderen doorheen de jaren…best metdokter dosis bespreken lijkt mij, grtjs
ReagerenJon30 april 2013 om 09:48ik heb in het verleden ontzettend lang bij het ggz medicijn controle gelopen bij een kinder psychiator en eerst was het 70 mg maar dat was eigenlijk te veel. in de jaren heen ben ik eigenlijk niet veel aangekomen(61kilo) omdat ik geen eetlust heb(ookal fitness ik veel en probeer ik veel te eten). kwa lengte ben ik eigeblijk ook niet gegroeid(1,76)
ReagerenJohn (moderator)
30 april 2013 om 19:07Beste Jon,
Het is inderdaad mogelijk dat het bijwerkingen zijn van de strattera. Overleg eens met de behandeld arts over je zou kunnen overstappen naar een ander medicijn.
ReagerenJon8 mei 2013 om 16:17Ik heb het met me huisarts besproken en we zijn bezig met het af te bouwen. ik heb nu een week 40 mg en over 2 weken naad 20. ik merk nu al dat ik me veel beter voel en ik ben ondertussen al 1,5 kilo aangekomen wat ik alleen maar goed vind. bedankt voor de tips
Reageren