- karin de kuiper15 juni 2013 om 15:26
hallo ik wil niet meer leven , en nu wil ik tramadol 5000 mg en slaapmedicatie innemen ga je hieraan dood ??????????????????
7 reactiesReagerenkarin de kuiper15 juni 2013 om 15:29ik wil geen discussie maar een antwoord
ReagerenL. vd K.15 juni 2013 om 16:15Dat ligt eraan hoe jouw lichaam eraan toe is en erop reageert, lichaamsgewicht, algehele toestand, heb je het al langer gebruikt. Dus het blijft een gok, je kan ook wakker worden met een leeggepompte maag en ernstig letsel veroorzaakt door de tramadol (en de rest). Sterkte
Reagerenchrisje15 juni 2013 om 17:47Geen idee
ReagerenJohn (moderator)
15 juni 2013 om 19:33Beste Karin,
Reageren
De kans is groot dat je slechter uitkomt dan je erin gaat. Zou je willen vertellen waarom je uit het leven wil stappen?
Hoe oud ben je?sab15 juni 2013 om 21:52zoek hulp.. bel de zelfmoordlijn. ik wou ook dood en ben tot inzien gekomen (24jaar)
ReagerenAnoniem18 juni 2013 om 09:58Nu praten over zelfmoord
praten over zelfmoord helpt
onze vrijwilligers zitten klaarBel nu: 0900 – 113 0 113
Site: http://www.113online.nl/
ReagerenAnoniem30 oktober 2016 om 02:45Sab praat met mij aub
Reageren



