Zoeken Vraag het forum

Angsten 2

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • John (moderator)

Nee.

R22

Als ik kauw op iets heb ik aan 1 oor het geluid alsof iets de heletijd knapt of het klinkt alsof er iets los inzit ofzo. Oorsmeer wellicht?

Reageren
    John (moderator)

dat zou kunnen

Reageren
    Alias

Hoezo word mijn berich Verwijderd?

Reageren
    John (moderator)

Omdat je een vraag stelt over een fibroadenoom waarop je eerder al een uitgebreid antwoord hebt gehad. Ik ga dat niet nog een keer overdoen hoor

Reageren
    Alias

Oke de borst voelt nog op sommige plekken wat gezwollen hard aan en t gele is er nog? Kan dat nog even duren

Reageren
    John (moderator)

dat kan een paar weken duren

Reageren
    R22

Ik heb al sinds ik klein was altijd, vooral bij donkere kleuren, het idee dat ik overal miljoenen kleine pixels rond zie vliegen. Ik heb wel eens gehoord dat dat een vorm van ruis of Visual noise in het Engels is en dat ’t heel normaal is en elk mens dat heeft maar wat is het eigenlijk precies en wat ‘doet’ het?

Reageren
    John (moderator)

Ik zou het zo helaas niet kunnen zeggen, weet wel dat meer mensen dat hebben en dat stress heel vaak daar iets mee te maken heeft

Reageren
    Aliss

Ik heb gehoord dat ik een fibradenoom heb. Als het een complexe fibradenoom was had ik dat wel gehoord toch?

Reageren
    An

Ik heb dat ruis zien ook zelfs bij lichte kleuren

Reageren
    Alias

John is een biopsie echt 100 procent te vertrouwen?

Reageren
    John (moderator)

Dan was dat wel gezegd

Reageren
    John (moderator)
    Alias

Die dag van de echo john ging ik voor een andere plek. Toen zij die plek bekeek zei ze meteen dat is niks. Mijn huisarts zei dat die plek klierweefsel was. Als de radioloog van de echo dat zegt kan ik erop vertrouwen? Ik voel het wel maar met niks bedoelde ze geen kanker

Reageren
Reageer op: Angsten 2
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.