Zoeken Vraag het forum

opname psychiatrie

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Peter

Hallo,

Dit is niet mijn echte naam, die zeg ik liever niet. Ik ben meerdere keren opgenomen geweest een jaar geleden. Ik smeek echt bij mijn hulpverleners om een opname. Nou opname word hem sowieso niet, want wachtlijst is tot januari zeggen ze. Het loopt hier echt compleet uit de hand. Ik ben nu een lijstje aan het maken met redenen waarom ik opgenomen moet worden. Als ik deze lijst zou zien bij iemand anders zou ik allang zorgen dat die opgenomen was maar voor mezelf krijg ik het niet voor elkaar. Woensdag heb ik weer gesprek bij GGZ en probeer punten te verzamelen waardooor ik opgenomen kan worden. Hulpverlener vind mij sterk omdat ik er nog ben maar opname kan niet. Dit is mijn lijstje tot nu toe:

* suicidaal
    * Automutilatie
    * Terugval naar drank
    * Afvallen/slecht tot niet eten
    * Medicijnmisbruik
    * omgeving die radeloos is/zorgen maken

Hoe ver moet het gaan voor ik echt opgenomen kan worden. Hebben mensen nog tips?

Reageer op: opname psychiatrie
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.