- JHTB21 mei 2025 om 02:38
Hallo,
Ik heb al heel wat jaren last van psychische problemen en heb meerdere diagnoses (chronische depressie, complexe PTSS, paniekstoornis, persoonlijkheidsstoornis). Ik heb in de afgelopen 10 jaar veel behandelingen gehad maar nog niks heeft echt geholpen. Het ging een tijdje wat beter maar nu gaat het op het moment weer erg slecht! Nu overweeg ik om mij vrijwillig te laten opnemen voor intensieve behandeling. Alleen kan ik bijna geen klinieken vinden die nog een opname aanbieden waarbij je dan ook echt intensieve behandeling krijgt. Ik ben al eens eerder opgenomen geweest op een PAAZ voor een half jaar maar daar heb ik nauwelijks behandeling gekregen en was het vooral gericht op het stabiliseren van de situatie. Ik ben echt klaar met alle ambulante behandelingen die niks opleveren. Ik ben erg gemotiveerd om actief met mijn problemen aan de slag te gaan en denk dat een opname met intensieve behandeling de beste optie is. Weet iemand een goede kliniek die dit aanbiedt?
Alvast bedankt!
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
21 mei 2025 om 09:40Kijk eens op onderstaande link.
Reageren
Je zou het ook kunnen overleggen met je zorgverzekeraarambrose3 maart 2026 om 09:52beste,
ik zie geen link hieronder. Ik zoek namelijk ook een kliniek voor grondige analyse en daarmee gerichte oplossingen ipv medicatie
Reageren