Zoeken Vraag het forum

Pijn links onderin rug samen met pijn (linker)teelbal.

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Tijdens het begin van mijn vakantie had ik al een beetje last van mijn onderrug (heeft iedereen wel eens toch?) Ik dacht dat dit voornamelijk kwam door de vlucht en het onderuit gezakt liggen op strandbedjes, stoelen en het bed. Totdat we besloten ergens een hamam te doen in combinatie met een massage. Waarbij deze masseur ook mijn rug kraakte.

Echter kreeg ik s’middags ongeveer na 3 van die massage uur last links onderin mijn rug. Deze pijn werd steeds erger, waarna ik op een gegeven moment s’avonds tegen een uur of 9 ook pijn in mijn linker teelbal kreeg. Dit had ik tijdens beweging of bijvoorbeeld tijdens het draaien in bed. Dit waren een soort doffe steken een keer om de zoveel stappen. De rugpijn leek langzaam minder te worden maar in mijn bal tijdens beweging bleven de zeurende doffe steken. De volgende ochtend had ik al bijna geen last meer van mijn rug en in mijn linker teelbal heb ik nog 3 keer een doffe steek gehad totdat ik ging lopen en deze pijn ook verdween. (in totaal dus een dag last van gehad)

Momenteel heb ik hier geen last meer van, alleen na de lange vlucht voelde ik mijn onderrug weer een beetje.

Kan deze korte pijn links onderin de rug en linker teelbal komen door de massage die ik heb gehad? Dat er iets een zenuw geblokkeerd raakte of iets in die richting?

Groet,

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Dat zou heel goed kunnen…”kraken” kan vervelende gevolgen hebben

Reageren
    Anoniem

Bedankt voor je reactie Tandor,

Om hiermee naar de huisarts lijkt me in dit geval een beetje overbodig toch?
    Mocht dit natuurlijk ooit weerkomen zonder het kraken bezoek ik de HA direct.

Groet,

Reageren
    John (moderator)

Als je verder geen klachten meet hebt, hoef je daar idd niet mee naar de huisarts

Reageren
Reageer op: Pijn links onderin rug samen met pijn (linker)teelbal.
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.