Zoeken Vraag het forum

Telkens weer last van mijn rib

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,

Donderdag heb ik bij het sporten tijdens schuinebuikspier oefeningen last gekregen van mijn rib(ben). Aan de linker zijkant. Dit is nu al de 3de keer dat ik hier last van heb. 5 maanden geleden kreeg ik een knie op die plek waardoor ik er enkele weken last van had. En 2 jaar geleden had ik er ook last van gekregen door een verkeerde beweging tijdens het boksen. Telkens als het gebeurd ben ik paar weken out, Ook gebeurd het steeds binnen een paar keer sporten dus telkens wanneer ik net weer begin gebeurd het en dan haak ik een paar maanden af.

Het doet pijn bij het aandrukken, niezen, bukken, hikken en liggen op mij linkerzij

Ik hoop dat u mij kan vertellen wat er aan de hand is en wat ik moet doen.

mvg

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Het is mogelijk dat er eerder een rib is gekneusd of dat er iets is mis is gegaan met een kraakbeenverbinding van een rib.
    Ga naar je huisarts en laat een röntgenfoto maken van je borstkas.

Reageren
Reageer op: Telkens weer last van mijn rib
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

4 min leestijd

Striae tijdens de zwangerschap: wanneer, voorkomen en welke crème helpt?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.