- Anoniem20 november 2014 om 16:47
hallo allemaal.
Na een tijdje op dit forum te zitten heb ik besloten om ook maar eens mijn verhaal te doen en te hopen op wat meer antwoorden.
Het begon allemaal 3 weken geleden met een vastzittende wervel ( c2 ).
De klachten waren enorme hoofdpijn tot braakneigingen toe.
Hiermee naar de kinesist geweest en die heeft deze losgemaakt.Na tijdje is de hoofdpijn enorm verminderd en heb ik hier alleen nog ’s avonds last van.
Nu laatste week begon ik enorme pijn te krijgen aan men teelbal met uitstralingspijn naar de rechterzij – rug. Hiermee naar de dokter gegaan. Werd gecontroleerd op teelbalkanker en een draaiing van de zaadbaal. Allen negatief. Toen wist die mij te vertellen dat het een bijbalontsteking zou zijn. Gewoon ontstekingsremmers nemen en opgelost.
Maar de pijn in mijn zijstreek was niet te houden waarop ik terug ging naar de dokter en die mij dan liet plassen voor controle op ontstekingen. Deze was ook negatief en dus meteen afspraak laten maken voor echo en RX om te controleren op nierstenen.
Bij de radioloog heb ik meteen heel mijn abdomen laten controleren.
Er was niks speciaal te zien op de echo noch RX.Nu blijf ik die enorme pijn hebben in mijn zij en teelbal.
Ondertussen zijn mijn benen, armen en onderrug ook pijnlijk beginnen worden.
Last van hoofdpijn die vooraan zit, Slecht slapen enz.Ik heb al meerdere dokters bezocht en die zeggen steeds weer dat ik niks ernstig heb.
Iemand toevallig nog gedachten?
1 reactieReagerenJohn (moderator)
20 november 2014 om 19:26Bij een bijbalontsteking zal een gewone ontstekingsremmer niet gaan werken. Daar is toch een antibioticakuur voor nodig.
Reageren
Ik zou dus toch maar teruggaan naar de huisarts en om een antibiotica kuur vragen.