- Anoniem4 november 2015 om 16:14
Goedemiddag,
Sinds een aantal weken heb ik veel last van mijn maag en rug en de laatste dagen word de pijn bijna ondraaglijk. In mijn rug voel ik heel hevige pijn en mijn buik voelt aan alsof er iets zit in mijn lichaam dat de pijn doet geven. In een stroomversnelling merk ik echt dat ik snel achteruit ga en mijn lichaam zwak is aan het worden en als ik stil zit voelt het al alsof er iets aan mijn lichaam zit te knagen.. Verder ben ik er met mijn hoofd ook totaal niet meer bij hierdoor.
Zou graag al zo spoedig mogelijk naar het ziekenhuis gaan maar vind het heel moeilijk om mijn klachten te beschrijven
Groetjes Brian
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
4 november 2015 om 16:22Dan wordt het tijd dat je eens naar je huisarts gaat met de klachten. Je kunt ze hier ook omschrijven, dan moet dat bij de huisarts ook lukken
ReagerenAnoniem4 november 2015 om 18:08Bedankt voor de reactie.
Het lijkt mij dat mijn klachten erg genoeg zijn om direct naar een ziekenhuis te gaan omdat het op de dag stukken erger word en ik lichamelijk zowat gesloopt ben, huisartsen doen hier vrij weinig mee en het gaat alleen maar meer en meer tijd kosten
ReagerenJohn (moderator)
4 november 2015 om 18:21Dat is een beslissing die je natuurlijk zelf moet nemen. Je zou naar de spoedeisende hulp kunnen gaan als je denkt dat dat nodig is. Voor andere artsen in het ziekenhuis heb je altijd een verwijzing nodig.
ReagerenAnoniem4 november 2015 om 19:04Daar heb je zeker gelijk in dus zal ik het proberen vol te houden tot morgen..
Reageren