- Anoniem20 juli 2014 om 15:19
Hallo,
Ik heb sinds gister last van een pijnlijke grote teen als ik hem aanraak.
Ik krijg een soort stekende pijn als ik de onderkant van mijn grote teen licht aanraak.
Als ik vervolgens verder blijf drukken, of erop ga lopen dan wordt de pijn lichter en gaat vervolgens bijna helemaal weg.
Neem ik pauze, of belast ik de plek niet, dan zal die stekende pijn bij eerste aanraking weer terugkomen en begint het weer bij voor af aan.De plek onder de teen is gevoelig, maar heeft wel een klein beetje druk nodig. Het zeer licht langswrijven van bijvoorbeeld een handdoek doet geen pijn.
Verder zie ik aan de buitenkant helemaal niets.
Zou iemand mij kunnen adviseren wat ermee te doen? Rust of blijven bewegen?
Bedankt!
4 reactiesReagerenAnoniem21 juli 2014 om 22:13Is de teennagel niet ingegroeid? Toen mijn teennagel was ingegroeid deed lichte aanraking ook pijn, maar met meer druk had ik er weer minder last van.
ReagerenAnoniem21 juli 2014 om 23:24Hmm… ik heb wel is een ingegroeide teennagel aan mijn andere voet gehad, maar nog niet bij deze. Ook had ik toen last van ontstekingen, maar hierbij is niks te zien.
Had jij die pijn ook onder je teen? Is het niet raar dat de pijn onder de teen zit (het lijkt net onder de huid te zitten) als de nagel is ingegroeid?
Bedankt voor de reactie! Hoor graag meer.
ReagerenAnoniem5 augustus 2014 om 12:18Het is iedere dag iets minder geworden, nu heb ik er bijna geen last meer van.
Lijkt er dus op dat het vanzelf geneest, vind het nog steeds een raar verschijnsel …Bedankt voor de reacties!
Reagerendickinorde10 september 2017 om 14:45: Ik heb het al jaren. Weet niet wat ik er aan moet doen. Al een lichte aanraking geeft stekende pijn.
Vooral het topje van mijn grote teen, links erger dan rechts
Reageren