- Yara25 maart 2023 om 10:26
Hoi!
Iemand een idee? Ik heb pijn onder mijn grote teen als er druk op krijg. Dus of als loop (vooral zonder schoenen) of als me teen tegen de grond druk. Of uiteraard als er zelf op druk. Zie foto!
Heb heel Google afgezocht maar niets te vinden. Ben een wandelaar dus het is een irritant iets. Dokter heeft geen tijd, dus daar kan pas over 2 a 3 weken heen.
Iemand suggesties wat het is en wat te doen?
6 reactiesReagerenSuus25 maart 2023 om 12:55Je zou naar een fysiotherapeut of podotherapeut kunnen gaan,als je niet eerder bij de huisarts terecht kunt.
Reageren
Dat kost je wel een behandeling als je geen aanvullende verzekering hebt,maar de diagnose zal betrouwbaarder zijn dan via een forum gokken wat het allemaal zou kunnen zijn.Yara25 maart 2023 om 14:41Heb mijn fysio al bericht en die heeft over 1,5 week pas tijd. Podotherapeut is een slimme van je!
Maar ik kwam hier want wie weet herkende iemand het en had wat tips of zo’n arts die meekijkt, dacht dat daar dit hele forum voor bedoeld is.. Iedereen opent hier dit soort topics?
ReagerenSuus25 maart 2023 om 18:37Op dit forum kijken geen artsen mee. Of misschien kijken ze heel af en toe mee,maar ze reageren in elk geval nooit.
En wat betreft vragen aan mensen met dezelfde klacht wat het bij hun was, daar heb je ook niet echt wat aan. Iemand kan dezelfde klachten ervaren, maar als je bij jou de oorzaak niet weet,heb je daar weinig aan. Je zou advies kunnen krijgen wat bij iemand anders heeft geholpen, maar jou probleem geen goed doet….
ReagerenYara25 maart 2023 om 20:17Wat is jouw punt nou? Reageer je dit bij iederen? Want dit hele forum bestaat uit dit soort berichten. Vind het heel verwarrend wat jouw doel hier is?
En wat nou als iemand t herkent en zegt ah dit werkte bij mij en ik probeer het en het werkt. Had zomaar gekund!
ReagerenSuus25 maart 2023 om 20:53Ik wil helemaal geen punt maken…..ik probeer je alleen een advies te geven.
Reageren
En dat geldt niet alleen voor jou,maar voor veel meer mensen die hier dergelijke vragen stellen.
Vragen staat helemaal vrij, alleen is het soms handiger om te wachten tot je een diagnose hebt van iemand die er verstand van heeft.
Maar uiteraard moet iedereen dat helemaal zelf weten.
Alleen net als ik eerder al schreef,iemand kan dezelfde klacht hebben,maar met een andere oorzaak en behandeling. Dat beseffen veel mensen niet. En als je dan vraagt mijn “doel” met mijn reactie is, dan is het je daar bewust van maken,mocht je dat zelf niet beseffen.Yara25 maart 2023 om 20:59Duidelijk. Kwam nu beetje verwijtend over, terwijl ik puur aan zoeken ben naar tips om te proberen tot ik bij een prof terecht kan 😉
Reageren