- Scarface337 mei 2014 om 14:39
Ik heb sinds begin februari last van pijn in mijn zij. Er is toen, via microscoop een blaasontsteking geconstateerd en heb hier een algemene antibioticakuur voor gekregen. De klachten gingen niet weg en dus doorverwijzing naar uroloog. Bloed en urine laten onderzoeken, maar geen verhoogde waardes. Ook echo en CT-scan laten doen, maar niks gezien behalve een niercyste. De klachten die ik heb: oorsuizen, keelpijn / droge mond, pijn in mijn linkerzij, al een tijdje geen vaste ontlasting meer en gewoon vaak vermoeid en uitgeblust. Mijn nieren, prostaat, lever en onstekingswaarden waren prima. Ik weet niet wat ik verder kan doen of waar ik het in moet zoeken. Heeft iemand suggesties? Alvast bedankt.
9 reactiesReagerenJohn (moderator)
7 mei 2014 om 15:42Misschien is het goed om bij de huisarts een verwijzing te vragen voor de MDL arts. Vraag dan ook om een ontlastingsonderzoek.
Reageren
Ben je kort voordat de klachten begonnen in het buitenland geweest?Anoniem7 mei 2014 om 15:46Ik ben in September vorig jaar 17 dagen in Mexico geweest.
ReagerenJohn (moderator)
7 mei 2014 om 15:51Heb je kort na deze vakantie ook bepaalde klachten gehad?
ReagerenAnoniem7 mei 2014 om 15:52Nee, toen geen klachten gehad.
ReagerenJohn (moderator)
7 mei 2014 om 16:05Okay. Terug dus naar je huisarts.
ReagerenAnoniem7 mei 2014 om 16:25Ja, heb ook zwarte kringen rond mijn ogen.
ReagerenJohn (moderator)
7 mei 2014 om 16:31Nog even wat vragen:
Reageren
Hoe oud ben je?
Gebruik je medicijnen, alcohol of drugs?Anoniem7 mei 2014 om 16:33Ik ben 33 jaar, gebruik geen drugs, alcohol of medicijnen.
ReagerenJohn (moderator)
7 mei 2014 om 16:36Okay. Zoals ik al schreef: terug naar de huisarts dus. Er zal een oorzaak gevonden moeten worden
Reageren