- Anoniem6 mei 2014 om 08:44
Dit is al de 3 keer dat ik pijn heb in mijn borstkast. Telkens als ik mijn bovenlichaam wat draai doet het echt pijn. Ik heb al 3 jaar last van keelpijn, verkoudheden, maag&darm problemen en vocht in mijn knieën, vermoeidheid,…. En er komt altijd iets bij, nu bv die borstkast. Begin mij beetje zorgen te maken.
9 reactiesReagerenJohn (moderator)
6 mei 2014 om 09:01Ben je ook al met de klachten bij de huisarts geweest?
ReagerenAnoniem6 mei 2014 om 09:04Met al de rest wel, alleen borstkast pijn doet is iets nieuws, ga pas naar de dokter als het niet ophoud. Maar vroeg me al of iemand misschien iets herkende..
Reageren
Kan zo snel niet naar de dokter, want tegen dat ik ga is de borstkast pijn weer weg.Anoniem12 mei 2014 om 08:24niemand?
ReagerenJohn (moderator)
12 mei 2014 om 09:01Het is moeilijk om zo iets over die klachten te zeggen.
Reageren
Hoe oud ben je?
Ben je man of vrouw?
Wat zegt de huisarts over de andere klachten?
Waar zit de pijn precies ion je borstkas?
En waarom kun je zo snel niet naar de huisarts?Anoniem15 mei 2014 om 12:1121, Vrouw.
Niets want ze weten niet wat ik heb, al verschillende onderzoeken gedaan steeds niks. Blijk wel gezond te zijn maar zit wel met alle klachten.
Waarom ik niet meteen ga? Omdat ik werk en niet de hele tijd naar de dokter wil lopen, ik wacht ook altijd even af of het niet weg gaat
ReagerenJohn (moderator)
15 mei 2014 om 12:54De pijnscheut bij het draaien van je borstkas kan door een spiertje worden veroorzaakt. Een tussenribspiertje. Op zich onschuldig wel vervelend. Doorgaans gaat het vanzelf weer weg.
Is het mogelijk dat je klachten door stress veroorzaakt worden?
ReagerenAnoniem15 mei 2014 om 13:39Geen idee, is al de 3e keer. En is pas na een week en half weg (nu ja voel het nog altijd eigenlijk maar minder pijnlijk) Van moment dat er wat druk op komt voel ik het toch.
Stress heb ik altijd wel een beetje…van nature een nerveus type. Maar dat heb ik al heel men leven. Laatste 4 jaar is mijn gezondheid enorm gezakt is het een na het ander dat ik heb. Mijn rug doet ook pijn als ik 30minuten recht moet staan.
ReagerenJohn (moderator)
15 mei 2014 om 14:53Omdat er met onderzoeken niets is te vinden, zou het dus heel goed kunnen dat je klachten stress gerelateerd zijn. Misschien dat je eens moet kijken of erover na moet denken of er iets aan de stress te doen is.
ReagerenAnoniem16 mei 2014 om 21:43Hey,
Ik herken de klachten. Het kan een vorm van Tietze zijn, kijk maar eens op: tietze.nl.
Reageren
Heb je ook aanvallen van de pijn?