Zoeken Vraag het forum

Pijn borstkast

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Dit is al de 3 keer dat ik pijn heb in mijn borstkast. Telkens als ik mijn bovenlichaam wat draai doet het echt pijn. Ik heb al 3 jaar last van keelpijn, verkoudheden, maag&darm problemen en vocht in mijn knieën, vermoeidheid,…. En er komt altijd iets bij, nu bv die borstkast. Begin mij beetje zorgen te maken.

9 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ben je ook al met de klachten bij de huisarts geweest?

Reageren
    Anoniem

Met al de rest wel, alleen borstkast pijn doet is iets nieuws, ga pas naar de dokter als het niet ophoud. Maar vroeg me al of iemand misschien iets herkende..
    Kan zo snel niet naar de dokter, want tegen dat ik ga is de borstkast pijn weer weg.

Reageren
    Anoniem

niemand?

Reageren
    John (moderator)

Het is moeilijk om zo iets over die klachten te zeggen.
    Hoe oud ben je?
    Ben je man of vrouw?
    Wat zegt de huisarts over de andere klachten?
    Waar zit de pijn precies ion je borstkas?
    En waarom kun je zo snel niet naar de huisarts?

Reageren
    Anoniem

21, Vrouw.

Niets want ze weten niet wat ik heb, al verschillende onderzoeken gedaan steeds niks. Blijk wel gezond te zijn maar zit wel met alle klachten.

Waarom ik niet meteen ga? Omdat ik werk en niet de hele tijd naar de dokter wil lopen, ik wacht ook altijd even af of het niet weg gaat

Reageren
    John (moderator)

De pijnscheut bij het draaien van je borstkas kan door een spiertje worden veroorzaakt. Een tussenribspiertje. Op zich onschuldig wel vervelend. Doorgaans gaat het vanzelf weer weg.

Is het mogelijk dat je klachten door stress veroorzaakt worden?

Reageren
    Anoniem

Geen idee, is al de 3e keer. En is pas na een week en half weg (nu ja voel het nog altijd eigenlijk maar minder pijnlijk) Van moment dat er wat druk op komt voel ik het toch.

Stress heb ik altijd wel een beetje…van nature een nerveus type. Maar dat heb ik al heel men leven. Laatste 4 jaar is mijn gezondheid enorm gezakt is het een na het ander dat ik heb. Mijn rug doet ook pijn als ik 30minuten recht moet staan.

Reageren
    John (moderator)

Omdat er met onderzoeken niets is te vinden, zou het dus heel goed kunnen dat je klachten stress gerelateerd zijn. Misschien dat je eens moet kijken of erover na moet denken of er iets aan de stress te doen is.

Reageren
    Anoniem

Hey,

Ik herken de klachten. Het kan een vorm van Tietze zijn, kijk maar eens op: tietze.nl.
    Heb je ook aanvallen van de pijn?

Reageren
Reageer op: Pijn borstkast
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.