- Anoniem20 april 2014 om 11:13
Hallo. Ik heb al een tijdje last van me onderbuik. Ongesteldsheids pijn. Maar ik ben al wel gewoon ongesteld geweest. Maar nu heb ik ook nog eens pijn onder in me buik links en rechts.. wat kan dit zijn?
7 reactiesReagerenJohn (moderator)
20 april 2014 om 11:22Hoe oud ben je?
Reageren
Wanneer ben je ongesteld geweest? (wanneer was de eerste dag )Anoniem20 april 2014 om 11:54Ik ben 22. En ik ben een week geleden ongesteld geworden.
ReagerenAnoniem20 april 2014 om 12:02Sorry dat klopte niet dat ene bericht. Ik ben wel 22 maar ik ben al 1 week niet meer ongesteld dus mijn eerste dag van mijn ongesteldheid was 2 weken geleden
ReagerenJohn (moderator)
20 april 2014 om 15:20Dan zou het dus kunnen dat je nu tegen de eisprong aanzit. Dat zou de klachten kunnen veroorzaken. Als de klachten blijven aanhouden ga dan even naar je huisarts.
ReagerenAnoniem20 april 2014 om 15:46Waarom heb ik dat nooit eerder zo erg gevoelt dan?
ReagerenJohn (moderator)
20 april 2014 om 16:09Dat kan wel eens voor komen.
Reageren
Het is mogelijk dat er cyste zit op een eierstok. Daarom dat ik eerder schreef dat wanneer de klachten aan zouden houden, het beter is om even bij de huisarts langs te gaan.Anoniem20 april 2014 om 16:14Jaa deze klachten heb ik nu al sinds ongeveer dinsdag. En me buikpijn zelf gelijk na me ongesteldheid. Dus ik ga dinsdag even contact opnemen met me huisarts. Ik was vooral bang voor een zwangerschap. Maar in elk geval bedankt
Reageren