- Anoniem1 maart 2014 om 21:15
Sinds 2 jaar heb ik lage rugpijn en pijn in mijn benen, vooral het linkerbeen. De pijn gaat van mijn rug, via heupen en billen naar de benen. Vaak ook gevoelloze bovenbenen en enkele gevoelloze tenen. Uit allerlei onderzoeken (MRI, röntgenfoto’s, bloedvatonderzoek) blijkt geen oorzaak.
Ik kan bijna niet meer lopen, kom de supermarkt niet door. Ook fietsen gaat slecht: enorme rugpijn en mijn hele zitvlak gevoelloos na 1 km. Maar ook bij het liggen moet ik geregeld omdraaien, omdat er pijn optreedt onder mijn heupen, waar het bovenbeen aanhecht.Fysiotherapie helpt tot nu toe niet.
Wat moet ik nu verder, voel me echt gehandicapt.2 reactiesReagerenJohn (moderator)
1 maart 2014 om 21:27Ben je met de klachten al bij een neuroloog geweest? Klinkt toch als neuropathische pijn.
Reagerenmarianne6 januari 2018 om 11:14ook ik heb deze klachten heb er nu een hernia bij de orthopeed wil me core sability raining laten doen zie daar zo tegenop omdat ik haast al niet overeind kan komen het is onhoudbaar maar niemand die iets anders doet ga ook regelmatig naar de pijnbestrijding echter ook zonder resultaat is er niet iets anders aan te doen dan c.a.t.?????
Reageren