Zoeken Vraag het forum

heup problemen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,

Ik heb eigelijk een vraag weet niet of iemand hier mij kan helpen,

26 maart 2013 heb ik een kijk operatie gehad van me linker heup.
    Daar hebben ze kraakbeen weg gehaald en een hoop groeiweefsel,

Naar goed 3 maanden mocht ik weer fitnessen van me arts die mij onder behandeling had
    Alles goed afgesproken qua gewichten voor been spieren trainen,
    Maximaal 2kilo dat is dus helemaal niets,
    3 weken heb ik kunnen genieten van fitness
    Ik was bezig met been spieren trainen op 2 kilo en het schoot me meteen in me heup, kon niet meer lopen of normaal staan. Vanuit de sportschool ben ik naar huis gebracht, die middag meteen sint Maartenskliniek gebeld en uitleg gedaan over wat er was gebeurd,
    Ik moest de volgende dag meteen langs komen dat gedaan nu hebben ze allemaal onderzoeken gedaan en krijg nu elke keer te horen nee meneer we kunnen niks vinden, we geven uw wel een injectie voor de pijn want het zit daar in.
    Terwijl ik zelf 100% zeker weet dat het niet goed zit, ik heb precies de zelfde pijn als voor me operatie.
    Nadat ik een spuit heb gekregen helpt het helemaal niks naar 2 weken krijg ik enorme pijn en kan ik niet meer slapen.
    Ik neem pijnstillers in voor de pijn maar dat helpt ook helemaal niets.. de pijn is te heftig om te onderdrukken ,

En dan ben je 22 jaar en al zoveel gezeik met je heup,

Hoop eigelijk dat hier ergens een reactie komt waar ik iets aan zou kunnen hebben ik weet het niet meer!

Bedankt,

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Moeilijk te zeggen waar de klachten door worden veroorzaakt. Als er verder niets wordt gevonden en de klachten houden aan zal waarschijnlijk een nieuwe kijkoperatie uitsluitsel kunnen geven. Maar of dat binnen een jaar mogelijk is weet ik dus niet.

Reageren
    Anoniem

In ieder geval al bedankt voor je reactie, ik zal het
    Ook zeker meenemen naar me huidige arts,
    En hopelijk gaan ze eens verder kijken dan alleen maar spuiten geven..

Reageren
    John (moderator)

Beterschap.

Laat over een tijdje even weten hoe het gaat of als je bij je behandelend arts bent geweest.

Reageren
Reageer op: heup problemen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.