- Anoniem12 februari 2014 om 00:37
Hallo,
Ik heb eigelijk een vraag weet niet of iemand hier mij kan helpen,
26 maart 2013 heb ik een kijk operatie gehad van me linker heup.
Daar hebben ze kraakbeen weg gehaald en een hoop groeiweefsel,Naar goed 3 maanden mocht ik weer fitnessen van me arts die mij onder behandeling had
Alles goed afgesproken qua gewichten voor been spieren trainen,
Maximaal 2kilo dat is dus helemaal niets,
3 weken heb ik kunnen genieten van fitness
Ik was bezig met been spieren trainen op 2 kilo en het schoot me meteen in me heup, kon niet meer lopen of normaal staan. Vanuit de sportschool ben ik naar huis gebracht, die middag meteen sint Maartenskliniek gebeld en uitleg gedaan over wat er was gebeurd,
Ik moest de volgende dag meteen langs komen dat gedaan nu hebben ze allemaal onderzoeken gedaan en krijg nu elke keer te horen nee meneer we kunnen niks vinden, we geven uw wel een injectie voor de pijn want het zit daar in.
Terwijl ik zelf 100% zeker weet dat het niet goed zit, ik heb precies de zelfde pijn als voor me operatie.
Nadat ik een spuit heb gekregen helpt het helemaal niks naar 2 weken krijg ik enorme pijn en kan ik niet meer slapen.
Ik neem pijnstillers in voor de pijn maar dat helpt ook helemaal niets.. de pijn is te heftig om te onderdrukken ,En dan ben je 22 jaar en al zoveel gezeik met je heup,
Hoop eigelijk dat hier ergens een reactie komt waar ik iets aan zou kunnen hebben ik weet het niet meer!
Bedankt,
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
12 februari 2014 om 12:00Moeilijk te zeggen waar de klachten door worden veroorzaakt. Als er verder niets wordt gevonden en de klachten houden aan zal waarschijnlijk een nieuwe kijkoperatie uitsluitsel kunnen geven. Maar of dat binnen een jaar mogelijk is weet ik dus niet.
ReagerenAnoniem12 februari 2014 om 23:03In ieder geval al bedankt voor je reactie, ik zal het
Reageren
Ook zeker meenemen naar me huidige arts,
En hopelijk gaan ze eens verder kijken dan alleen maar spuiten geven..John (moderator)
12 februari 2014 om 23:39Beterschap.
Laat over een tijdje even weten hoe het gaat of als je bij je behandelend arts bent geweest.
Reageren