Zoeken Vraag het forum

Pijn onderbuik en borst

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • anno1998

Ik heb sinds een week of twee pijn in mijn borst. hier had ik ongeveer een jaar geleden ook last van voor ongeveer een half jaar en de pijn stopte maar niet. en oppeens was het over. ik ben toen wel laten nakijken in het ziekenhuis, bloed laten prikken, longfoto en hartfilmpje maar daar kwam toen niks uit. Nu heb ik het weer maar het is nu erger, ik kramp nu ineen en ik wil niet bewegen en daarna vervaagd het werken, het zijn meestal korte impulsen. Maar sinds 3 dagen heb ik ook pijn in de linkerzijde van mijn onderbuik en heb ik bruine vaginale afscheiding. Dit is erg vervelend zoals jullie wel begrijpen. Ik ben nog niet zo oud, maar ik heb echt pijn en ik durf er niet mee naar mijn moeder. Ze weet sinds kort dat ik sexueel actief ben met mijn vriend waar ik nu 2 jaar mee samen ben, maar ze gaat waarschijnlijk denken dat het daardoor komt. Ik ben sowieso niet zwanger want ik was laatst ongesteld en we hebben daarna geen gemeenschap meer gehad. Weet iemand wat dit is ? ik wil gewoon graag van de pijn af. (in dus zowel mijn borst als in mijn buik.)

2 reacties
    Reageren
    Tandor1

Als ik het goed inschat ben je ongeveer 16 jaar.
    Zo nu en dan vaginale afscheiding is op zich niet zo vreemd. Heb je verder geen klachten? jeuk, vaak plassen?

Waar zit die pijn in je borst?

Reageren
    Anoniem

Verder heb ik geen klachten. De pijn in mijn borst zit vooral aan de binnenkant van mijn linkerborst, dus links van mijn borstbeen.

Reageren
Reageer op: Pijn onderbuik en borst
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.