Zoeken Vraag het forum

Pijn in de onderbuik

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Ydora

Hallo ,

Ik ben 22 jaar , en heb nu al 5 jaar erge pijn in mn onderbuik vooral bij de eierstokken.
    Ik ben al zo vaak bij de dokter geweest en kreeg een keer te horen dat het door mijn darmen kwam en een keer te horen dat ik een infectie had vanbinnen. Maar nu 5 jaar later heb ik nog steeds erge pijn , en m’n vriend en ik proberen al een tijdje zwanger te raken maar het lukt niet. Een halfjaar geleden was het ons gelukt maar kregen we te horen bij de verloskundige dat ons kindje is gestopt met groeien. En ik merk dat ik sindsdien na de seks ongelofelijk veel pijn heb. Soms krijg ik echte hele erge steken wat eerlijk gezegt vanuit m’n vagina komt en als ik dat krijg is dat zo erg dat ik gewoon omhoog schiet door de pijn. Ik heb eerlijk gezegt het gevoel dat er iets mis is met mijn baarmoeder en in mijn familie komt veel soorten erge problemen voor ( kanker , baarmoederhalskanker , suikerziekte en nog meer) dus ik had gevraagt of m’n dokter me wou testen voor baarmoederhalskanker omdat ik nu al 5 jaar loop met deze pijn en m’n moeder en zus hebben het ook gehad maar ze vinden me te jong dus ze willen me niet testen.. en ik wil nu echt een keer weten wat ik heb en waardoor ik zoveel pijn heb

1 reactie
    Reageren
    Yordi

Ga naar de huisarts en vraag een verwijzing voor de gynaecoloog.

Reageren
Reageer op: Pijn in de onderbuik
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

4 min leestijd

Striae tijdens de zwangerschap: wanneer, voorkomen en welke crème helpt?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.