Zoeken Vraag het forum

Pijn in buik, borst en achter borstbeen.

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Naomi

Beste,

Ik heb al een aantal keer een vervelende pijn gehad. Het begint elke keer met een vervelende buikpijn, die niet echt aan te wijzen is maar vaak het ergste is net onder het borstbeen. Deze is erger wanneer ik gebogen zit dan wanneer ik me strek. Deze pijn wordt steeds erger. Hierna begint ook pijn op de borst en een drukkend gevoel. Soms straalt het nog uit naar m’n zij of arm. Ik wordt er ook kortademig van en dat zorgt natuurlijk weer voor trillen/licht in m’n hoofd.

Dit gaat tot nu toe elke keer vanzelf weg en de totale duur is ongeveer 1,5 voordat het ergste voorbij is. Daarna blijf ik nog wel ruim een uur met steken in m’n buik zitten.

Weet iemand wat dit zou kunnen zijn of heeft iemand anders hier ook wel eens last van gehad? Het is me nu in een half jaar tijd 3 keer gebeurd.

(En ja ik ga naar de huisarts, afspraak is al gemaakt maar ben heel ongeduldig en benieuwd of iemand dit herkent 😉 )

Reageer op: Pijn in buik, borst en achter borstbeen.
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.