- Revi14 mei 2013 om 09:29
ongeveer een weekje geleden ben ik gestruikeld op de trap (onderweg naar boven) en heel hard met mijn scheenbeen op een tree geknalt. Ik doe dan vaker wel lompe dingen en dat gaat na een tijdje gewoon weer weg, alleen dit probleem heb ik niet eerder gehad.
Mijn scheen opzich is niet dik meer (wel heel gevoelig en soms pijnlijk) maar waar ik me zorgen om maak is dat een klein gedeelte van mijn been verlamt aan voelt, ik kan er harder op drukken dan normaal zonder iets te voelen, maar zodra ik mijn hand over mijn gestoten plek aai of zachtjes duw voel ik een behoorlijke druk op de plek waar het verlamt voelt. Bij het lopen lijkt het alsof mijn spieren erg trekken en word de druk hoog. Het gevoel is erg irritant en nu na een week best pijnlijk.
Enig idee wat dit kan zijn.
Ik heb een naar gevoel dat het wel eens een zenuw kan zijn die is beschadigt.1 reactieReagerenBaas13 december 2016 om 07:48Ik heb dat ook. Tijdens paaltjesvoetbal kreeg ik een houte kegel tegen me scheen. De pijn duurt 3 a 4 weken. Jr moet als je na school of werk komt iets warm der op zetten dat moet helpen. En nu even de laatste weken doorzetteb?
Reageren