Zoeken Vraag het forum

last van liezen ruim 5 jaar nogsteeds geen verbetering.

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Kellie

hallo ik ben een meisje van 17 jaar
    ik heb al ruim 5 jaar last van mijn liezen ik deed aan hockey maar ben er 3 jaar geleden mee gestopt vanwege de pijn. ik kan nu helemaal niet meer aan sport doen terwijl ik echt een sport liefhebber ben. ik ben bij het ziekenhuis geweest er zijn foto’s gemaakt van mijn heupen een mri scan en een echo. en ik heb een injectie gehad met onsteking remmers erin. er was niks uitgekomen.
    ik ben zo’n 4 jaar geleden begonnen met fysio therapie maar dat hielp totaal niet ik ben daarna ook 2 jaar gestopt met fysio therapie en ik ben nu inmiddels al weer een half jaar bezig. en nogsteeds geen verbetering!
    ik ben radeloos! ik weet niet meer wat ik moet doen, ik heb mijn opleiding nu stop moeten zetten omdat ik het niet kan uitoefenen met mijn pijn.
    heeft iemand misschien enig idee? want ik weet me echt geen raad meer.

mvg Kelly

2 reacties
    Reageren
    Anoniem

Hai, misschien heb je iets aan deze site:
    http://www.patientslikeme.com/

Reageren
Reageer op: last van liezen ruim 5 jaar nogsteeds geen verbetering.
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.