- Suzan11 november 2016 om 23:32
hallo,
ik ben suzan en ben 16 jaar. toen ik 11 was kreeg ik hevige pijn in mijn rechter heup. na een half jaar trok dit door naar mijn linkerheup. de dokters zeiden dat het binnen een aantal weken wel weg zou zijn aangezien er niets op de fotos te zien was. na een jaar! zijn we terug naar het ziekenhuis gegaan en hebben we bloed laten prikken en een mri scan laten maken, en alweer was er niets te zien. ik begon mer kinderfysiotherapie dit hielp niet dus ik werd doorverwezen en ging door op caesar therapie. aangezien ook dit niet hielp zijn we weer doorverwezen naar een sportarts die in 7 behandelingen mijn wervels en heupen probeerde recht te zetten. ook hij kon niets voor me betekenen en verwees me door naar fitness(sport) therapie. aangezien we nu al 5 jaar verder waren besloten we om opnieuw onderzoek te laten doen. ik kreeg een botscan en weer opnieuw werd er bloedgeprikt. ook nu was er niets te vinden. de dokters keken me aan en verwezen me door om te revalideren. omdat ze niet wisten wat er was en vonden dat ik het maar gewoon moest accepteren. ondertusse ben ik klaar met het revalideren, en vind het nogsteeds lastig om met mijn pijn om te gaan. het doet zoveel zeer en het voelt alsof niemand mij begrijpt. ik ben 16 en moet kunnen genieten van mijn jeugd, maar deze pijn maakt me doodongelukkig. ik weet niet hoe ik verder moet, heeft iemand tips of advies?