Zoeken Vraag het forum

Pijn aan de ganse linkerkant van mijn lichaam

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Ra

Sinds enkel dagen heb ik een enorme pijn aan de voorkant van mijn linkerbeen. En dan had ik vorige nacht ineens pijn aan de ganse linkerkant van mijn lichaam,mijn been, bil, zjkant van mijn lichaam (eerder naar de rug toe), mijn arm en schouder. Nogal beangstigend… Na enkele uren is de pijn over mijn ganse zijkant verdwenen. Mijn been echter is blijven pijn doen. Nu ook al de ganse dag..

Kan iemand mij hierover info geven?

Alvast bedankt!

7 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Beste Ra,
    Er zijn legio mogelijkheden waarom een deel van het lichaam pijn doet. Het is dan ook niet zinvol om hier een opsomming van te maken.
    Ik adviseer om met de klachten naar de huisarts te gaan.

Reageren
    Ra

Ik wil me gewoon niet belachelijk maken bij de huisaarts, het is zo’n grote oppervlakte..

Reageren
    John (moderator)

Het is zeker niet belachelijk om met deze klachten naar de huisarts te gaan. Het zijn vreemde klachten die je ongerust maken en blijvende pijn veroorzaken. En daar hebben we nou een huisarts voor.
    Maak gerust een afspraak!

Reageren
    Ra

Bedankt! Ik zal morgen langsgaan bij de huisarts.

Reageren
    John (moderator)

Okay!

Laat even wat horen als je geweest bent.
    Succes

Groet
    Tandor

Reageren
    kayleigh

Hey Ra ik heb juist hetzelfd voor denk ik … Alleen de pijn komt uit mijn rug voort en mijn huid doet pijn bij aanraking … Ik moet naar dokter om bloed te laten nemen

Reageren
    Anoniem

en wat was de uitslag?

Reageren
Reageer op: Pijn aan de ganse linkerkant van mijn lichaam
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Acne bij baby’s: wat kun je doen?

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.