Zoeken Vraag het forum

Pijn linkerhelft lichaam hand tot voet

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Jup

Hi allen,

Een paar dagen terug kreeg ik een pijnlijke linkerschouder.
    De opvolgende dagen continueerde de pijn in verschillende lichaamsdelen aan alleen de linkerkant. Zo is er eigenlijk continue pijn en telkens ergens anders. Dit verschilt qua plek van schouder, bovenarm, midden handpalm, een vinger, benen tot bovenkant enkel.
    Er is geen reden te vinden hiervoor zoals bijvoorbeeld overstrekken, stress, sport etc.
    Wat helpt is bijvoorbeeld heel hard mijn arm vastpakken. Verder maakt de continuïteit mij enigszins uitgeput.
    Na het weekend staat een doktersafspraak, maar ik gok dat het een gevalletje doorverwijzen of “zie het aan” gaat zijn en ook ben ik nieuwsgierig.
    Dus bij deze, herkent iemand dit? Ervaringen? Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn of met welke functies het te maken heeft?

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Je zou ook naar een fysiotherapeut kunnen gaan.
    Als het alleen maar aan de linkerkant is, dan zijn het wel vreemde klachten.
    Doe toch eens de test op:
    https://www.dokter.nl/hyperventilatietest/

Reageren
    Catootje

Herken het niet op die manier maar heb zelf wel baat bij osteopathie. Moet bekennen dat ik teveel hang achter de computer en m’n rug dan scheef gaat zitten. Een fysiotherapeut kijkt vooral naar je rug en wervels. Een osteopaat kijkt ook naar organen. Zo kan een beknelling in je buik gevolgen hebben voor je rug.

Reageren
Reageer op: Pijn linkerhelft lichaam hand tot voet
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.