- Anoniem4 december 2013 om 10:50
Beste
Ik heb de laatste tijd ook veel last van hoofdpijn maar ook vooral in mijn linkerbeen en linkerarm dus als ik mij optrek dan krijg ik echt pijn in mijn linkerarm waardoor het niet meer lukt. Ook mijn linkerbeen heup tot aan kuit heb ik veel last van bij zitten en staan. Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn want zelf typen op de pc is vermoeiend voor mijn armen en schouders
3 reactiesReagerenTandor14 december 2013 om 18:23[quote]Ook mijn linkerbeen heup tot aan kuit heb ik veel last van bij zitten en staan.[/quote]
Reageren
Deze klachten zouden nog te verklaren zijn door een beknelling of ontsteking van de ischias zenuw. Maar dat verklaart niet de klachten in de arm en de hoofdpijn.
Ben je met de klachten wel eens bij de huisarts geweest?
Hoe oud ben je?
Ben je man of vrouw?
Wat voor werk doe je?
Gebruik je medicijnen?
Heb je nog andere ziektes of aandoeningen?Anoniem5 december 2013 om 19:01ik ben 21 man.
Ik werk momenteel niet ik studeer nog avondschool informatica.Dus nu zit ik al 1.5 jaar thuis bijna volledige dagen achter de pc
ReagerenTandor15 december 2013 om 19:34[quote]1.5 jaar thuis bijna volledige dagen achter de pc[/quote]
Reageren
Dit is natuurlijk niet bepaald gezond! Een voortdurende slechte houding kan nogal voor wat klachten zorgen. Je circulatie kan nogal negatief worden beïnvloed.
Ik zou daar in ieder geval iets aan gaan doen. Ga eens naar een mensendieck of cesar therapeut. Probeer niet langer dan 2 uur aaneengesloten achter je PC te zitten. Neem om de 2 uur een langere pauze en ga wat lopen (wandelen).