Pijn in linkerarm en rechterbeen

Ik heb nu ongeveer een maand lang pijn in me linker onderarm. Soms gaat het weg en soms is het zo hevig dat ik moeite heb met auto rijden. Een week geleden begon ook mijn rechterbeen pijn te doen. Die pijn heb ik vaker en is ook heviger dan in mijn arm. Nu ben ik niet een persoon die gelijk denkt dat ik iets ernstigs heb maar ze zeggen dat pijn in de linker arm vaak wijst op hart problemen. Nu is het wel zo dat ik ongeveer 2 maanden geleden ongeveer 2 weken lang af en toe een soort steken had bij mijn linker borst, dus bij mijn hart. Meestal was dit voor het slapen. Ik had er geen aandacht aan besteed en de pijn ging uiteindelijk weg. Maarja, nu heb ik dus dat ik pijn heb in me linkerarm en rechterbeen.

De pijn in me rechterbeen is iets boven mijn voet. Ik denk niet dat het spierpijn (kuit) is omdat de pijn eigenlijk onderin mijn onderbeen is, dus niet pijn in mijn gehele kuit. Nu ben ik toevallig gisteren erachter gekomen dat als ik mijn kin tegen me borstkas aanduw er een pijn vanaf mijn bips naar me voet gaat, rechterbeen weer.

Masseren maakt de pijn trouwens erger, zowel in mijn arm als in mijn been.

Het is trouwens ook een periode dat ik nogal veel stress heb. Misschien dat dat een rol speelt?

Reageer

Sinds gisteren heb ik ook steken in me hart als ik diep inadem.. Morgen maar voor de zekerheid langs de huisarts gaan.

Reageer

Hallo Lazefe,
    Laat je even weten wat de huisarts heeft gezegd?
    Groetjes, Maartje

Reageer

ik heb precies hetzelfde als het bovenstaand bericht!! Zo raar!!
    Heb er al weken last van, op en af maar nu weer extreem.

Ga niet zo snel naar de huisarts, dus weet niet of ik daarvoor zou moeten gaan.

Reageer

Huisarts zegt dat het toch aan de spieren ligt. Iets is verrekt of zo iets. Hetzelfde geld ook voor de pijn bij mijn hart. De pijn komt van de spieren die tussen mijn ribben zitten. Aldus de huisarts..

Reageer

ik heb t zelfde.  precies zelfde plekken

roken jullie ook veel?

Reageer

leven jullie anno 2020 eigelijk nog anders maak ik morgen ff afspraak

Reageer
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG
Reageer op: Pijn in linkerarm en rechterbeen
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief