- Randy19 december 2012 om 12:37
Hallo,
Sinds een paar jaar heb ik enorme last van gewrichten. Ik leef in een cyclus van ongeveer 1 maand in orde, dan 1-2 maanden ‘vechten tegen de bierkaai’ om vervolgens in te storten en na 1-2 maanden bedrust weer enigszins ok te zijn. Bijna alle gewrichten voelen enorm beurs aan, beweging is pijnlijk en misselijkmakend. ‘In beweging blijven’ maakt het erger.
Er is bloedgeprikt op reumafactor, dit was niet aanwezig.
Er is wel een vitamine d tekort geconstateerd. Ik slik (tot vandaag aan toe) aanvulling en direct was het de bloedwaarde weer ok. De sympomen zijn echter nooit veranderd. De cyclus wordt langzaam korter, en pijnstillers werken totaal niet. Volgens de arts is dit restpijn van het vitamine tekort, einde verhaal. Dat de pijnstillers niet werken is volgens hem ook niet erg, ik moet ze blijven slikken tegen de pijn (???)
Wie o wie kan mij meer vertellen over deze zogenaamde restpijnen? Ik eet me suf aan de vit.d en pijnstillers en het helpt niet.2 reactiesReagerenQuote19 december 2012 om 13:13Ik heb last van mijn gewrichten:
Reageren
http://www.thuisarts.nl/gewrichtsklachten/ik-heb-last-van-mijn-gewrichtenAnoniem19 december 2012 om 13:14Atrosan tabletten.
Reageren