- E25 november 2012 om 00:27
Hallo. Ik ben een meisje van 20 jaar. Om half 1 vanmiddag ben ik onderuit gegaan met m’n snorscooter. Ik wilde afslaan en door de gladheid op de weg, zorgde een draai aan het stuur voor een behoorlijke smak op het asfalt. Omdat ik midden op de weg lag, ben ik na mijn val gelijk opgestaan, om te zorgen dat ikzelf en de scooter veilig weer op de stoep stonden. Het was behoorlijk schrikken en ik heb mezelf behoorlijk groot gehouden. Toen ik eenmaal binnen was merkte ik dat mijn linkerknie dik, blauw en zeer pijnlijk was. Ik ben met m’n hoofd over de weg geschuurd en mijn oor was pijnlijk en mijn jas zat onder de haren. Verder heb ik nog wat schaafwonden aan de enkel, de elleboog en de andere knie. Al met al ben ik wel blij dat de auto’s op tijd konden stoppen, anders was ik er misschien niet meer geweest nu. Maar ondanks dat ik mezelf groot het gehouden, heb ik nu toch paracetamol nodig om de pijn te onderdrukken. Bij elke stap die ik zet schiet de pijn van mijn linkerknie door mijn linkerheup en dan omhoog door m’n rug. Is dit omdat de boel daar een klap heeft gekregen door de val, en gaat dat na een nachtje slapen wel over zijn. Of kan ik hiermee het beste even langs de dokter (ik ben nog nooit bij de dokter geweest namelijk). Ook terwijl ik nu in bed lig, heb ik behoorlijk veel last van mijn rug, en als ik wat beweeg van mijn linkerschouder. Een beetje raad zou handig zijn. Alvast bedankt.
4 reactiesReagerenLana25 november 2012 om 15:22Hai meisje, na zo’n smak op het wegdek zou ik toch eventjes naar de EHBO gaan om je te laten controleren. Je had wel je helm op? Laat je weten hoe het met je gaat?
Groetjes
ReagerenE25 november 2012 om 23:12Hoi Lana, omdat het gaat om een snorscooter met een blauw kenteken, is een helm niet nodig, dus die had ik niet op. Ben niet meer langs de dokter geweest. Gaat al een stuk beter gelukkig. Wel veel last van mijn rug en linkerknie. Toch behoorlijk dik, blauw en stijf. Maar zolang ik in beweging blijf, is het wel uit te houden zonder paracetamol. Morgen gewoon naar school, we zullen zien hoe het loopt. Bedankt voor je reactie!
ReagerenJolet26 november 2012 om 07:57Hoi, smeer Calendula op je stijve knie, dat helpt!
Reageren
BeterschapHeleen26 november 2012 om 11:12Of rode tijgerbalsem…
Reageren