Zoeken Vraag het forum

Gevallen met fiets

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

hallo, ik ben vanavond gevallen met de fiets op het asfalt. Ik ben toen eigenlijk gelijk opgestaan en naar huis gefietsen want ik was al bijna thuis. Maar toen ik thuis kwam merkte ik dat eigenlijk elke stap die ik zette mijn rug veel pijn deed. Ik ben toen gaan liggen op bed, en ben toen kort in slaap gevallen. Daarna deed het eigenlijk al pijn als ik mijn been bewoog. Ook ben ik nu erg misselijk. Ik weet niet of dit er iets mee te maken kan hebben. Maar heeft iemand een idee wat ik het beste kan doen? En wat het zou kunnen zijn?

9 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Neem contact op met de huisartsenpost

Reageren
    Anoniem

Gaan we doen, dank u wel. Heeft u misschien enig idee of de misselijkheid daarmee te maken kan hebben?

Reageren
    John (moderator)

Dat zou kunnen

Reageren
    Anoniem

bedankt, er is een ambulance onderweg. Waarschijnlijk willen ze foto’s maken omdat het met een snelheid van 37 km/h is gegaan.

Reageren
    Anoniem

27km/h *

Reageren
    John (moderator)

Succes!

Reageren
    Anoniem

dank u wel!!

Reageren
    Anoniem

Er bleek uiteindelijk een fractuur in een van de rugwervels te zitten. Ik moet nu 2 dagen in het ziekenhuis blijven. Daarna staat er een herstel van 3-6 maanden. Bedankt voor u advies!!

Reageren
    John (moderator)

Dan wens ik je heel veel beterschap!

Reageren
Reageer op: Gevallen met fiets
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.