- sdr28 september 2012 om 23:40
Erg vervelende stekende pijn in me rechterschouderblad er onder. bij bepaalde bewegingen heb ik het maar ook soms als ik gewoon zit. komt steeds vaker voor. heb het vooral op school als ik voorovergebogen zit om te schrijven. Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn? train nu ook al 1 1/2 week niet dus dat bevalt me ook niet 🙁
8 reactiesReagerenKimmie29 september 2012 om 07:49Hai, ben geen dokter maar ik denk dat je een verkeerde houding hebt. Misschien dat fysiotherapie helpt? Welke sport beoefen je?
Kimmie
Reagerensdr29 september 2012 om 13:11He Kimmie, Bedankt voor je antwoord ik beoefen geen sport maar doe al 4 maanden aan fitness thuis nooit problemen gehad maar van de een op de andere dag heb ik dit erg vervelend. wat ik vergeet de vertellen is dat ik het vooral in de avond heb en minder in de ochtend. Groetjes sdr
ReagerenMara29 september 2012 om 13:31Hai, is er iemand die jou begeleid op de apparaten? Heb je misschien een foute beweging gemaakt, te zwaar?
Mara
Reagerensdr29 september 2012 om 19:42He Mara, Nee er is niemand die me begeleid heb altijd wel gevraagd of ik het goed deed en dat was zo. lijkt me ook wel want train al 4 maanden met dezelfde gewichten en nooit last gehad tot nu 🙁 kan het misschien niet zo zijn dat ik me verdraait heb geen idee hoe en dat het een enig tijdje duurt voordat ik geen last meer heb ?
Bedankt voor jullie antwoorden
Reageren
sdrJet30 september 2012 om 03:18Hoi,
Probeer een poosje Tijgerbalsem Rood te smeren. Als dat niets helpt, een chiropractor?
Horen we van je?
Reageren
Groet Jet.sdr30 september 2012 om 13:58Hoi Jet, Ik was inderdaad van plan zalvjes te gebruiken maar sinds vanmorgen is het sterk verminderd! 🙂 ik kijk het nog even aan. ik post morgen of het nog steeds zo goed gaat! Bedankt voor al jullie antwoorden echt waar TOP!
sdr
Reagerensdr1 oktober 2012 om 16:46He!,
ik ben erachter gekomen dat het door me schoolhouding komt. daarom had ik in het weekend veel minder last! ik ga me focusen op me houding en hopen dat het beter gaat!Groetjes sdr bendakt voor alle hulp
ReagerenRoos1 oktober 2012 om 18:08Houd je ons op de hoogte?
Reageren