- Gerda476 april 2012 om 09:43
Hallo ook ik ben hier nieuw.Weet niet wat ik met deze klachten aanmoet.Als ik maar even mijn hoofd naar voren doet schiet de kramp door mijn hals en nek,en dat is zo pijnlijk.Maar ook in mijn voeten zit het en dat trekt door naar mijn rechterbovenbeen.Hetzelfde zit in mijn handen,kan ze soms niet bewegen en mijn armen doen altijd pijn.Daarbij transpireer ik als een waterval,niet van de warmte,want ik heb het juist zo vreselijk koud.Na zo’n aanval kan ik amper nog op mijn benen staan en alleen maar blijven liggen,want ook de hoofdpijn giert eruit.Ik ben 65 jaar oud en weet dat ik aan mijn knieen artrose hebt.Maar volgens mij heeft dit er niks mee te maken.Ik hoop dat er iemand is die deze klachten herkent.Wordt er zo moedeloos van.Na ongeveer 3 dagen gaat het weer beter.
Vriendelijk groetjes Gerda
2 reactiesReagerenMarie14 april 2018 om 08:10Kramp in nek hals keel, handen borst benen heb ook tintelingen op mijn hooft , ben reuma patient en sinds 3 maanden heel veel pijn in de onder rug. heb geen idee wat het kan zijn
ReagerenJohn (moderator)
14 april 2018 om 08:14Ben je ook al met de klachten bij de huisarts geweest?
Reageren