buikpijn

Hallo allemaal,
    ik kom toch maar op dit forumk terecht omdat ik niet weet waar ik anders terecht kan met mijn vragen....

Zal me ff voorstellen; ben een vrouw en heb al maanden buikpijn, in febr een laproscopie gehad want ze dachten endometriose, niet dus, dus de boel weer dicht. De gyn zegt dat het niet zijn pakkie aan is, dus doorgestuurd naar de internist, deze ziet ook dat ik hevige pijn heb (erger sinds de laproscopie) en wil een colonscopie. Deze gehad, niets te zien, nu weer afwachten.

Dit is het in een volgelvlucht, maar reken maar dat de pijn echt niet meer leuk is, kan zelfs niet meer werken sinds de operatie en de kinderen zwijg daar maar over, kan ze niet eens meer naar school brengen, zo'n pijn heb ik.

Ik ben ten einde raad aan het worden, van de ene kant is het fijn dat het "misschien niets erg is" maar aan de andere kant, wil ik gewoon bevestiging van mijn pijn. 4 artsen zien dat ik pijn heb, tja maar wat....... Mijn baas is ook niet erg blij met me.

Wie herkent deze klachten of heeft tips of advies.........

Alvast heel erg veel tnxxxxxxxxxxxxx

Reageren

Misschien een tip: voedselintolerantie.
    http://www.adviesallergie.nl/voedselintol.html
    Niet- Allergische voedselovergevoeligheid.

Zeer veel voorkomend, moeilijk aantoonbaar. Dagelijks krijgen wij een grote hoeveelheid rommel in de voeding binnen. Moeilijk om te bepalen hoe dit in het lichaam verwerkt wordt. De voedingsindustrie heeft geen belang dit uit te zoeken. Artsen stellen niet graag de diagnose. Het is moeilijk uit te leggen! In de alternatieve geneeskunst wel veel besproken!

Reageren

kan dat van de een op de andere dag dan zo komen????

heb daar nog nooit last van gehad nl...

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: buikpijn

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe