John (moderator)
31 mei 2019 om 17:44Goed afspoelen onder een lauw warme douche. En als de klachten aanhouden, naar de huisarts gaan
Nikske4 november 2019 om 16:04kan het dat glasvlies behang ook splinters afgeeft ? Ik heb doorschijnende latex handschoenen gedragen maar helaas zijn ze erdoor gegaan denk ik. Ik heb nu dikke vingers en pijnlijke rode vingers zou dit daar een gevolg van kunnen zijn alsjeblief?
ReagerenNikske4 november 2019 om 16:06ik heb gespoeld en alles gedaan , maar blijkt niet te werken helaas , maar weet natuurlijk niet of het daar een gevolg van is? Hoop het eigenlijk niet.
ReagerenJohn (moderator)
4 november 2019 om 18:17Dat zou eigenlijk geen problemen moeten veroorzaken. Misschien een reactie op de latex
ReagerenJoka24 augustus 2020 om 11:45Onze kleinzoon reageert heel allergisch (hevig niezen, tranende ogen en hoesten) wanneer we op ons appartement aan de zee zijn. Het appartement is helemaal behangen met glasvezel behang. Over het glasvezelbehang werden 2 lagen latex aangebracht. Kan deze reactie komen van het glasvezelbehang ?
ReagerenJohn (moderator)
24 augustus 2020 om 13:43Moeilijk te zeggen. Dat zou dan toch getest moeten worden
ReagerenTim18 september 2020 om 01:30- Ik heb vandaag een heel plafond met glasvezel platen naar beneden gehaald zonder enige bescherming, mijn werkgever had niet gezegd dat het om glasvezel stof ging. Wij hebben 20 minuten staan werken met de deur open maar ik weet zeker dat ik stof heb ingeademd. Is dit op zo’n korte duur al erg schadelijk voor de longen?
John (moderator)
18 september 2020 om 18:54Als je een plafond verwijderd, zou je eigenlijk altijd beschermende middelen moeten gebruiken …
Reageren
Als je glasvezelstofdeeltjes hebt ingeademd kan dart schadelijk zijn. Als je klachten krijgt zoals: hoesten of benauwdheid, ga dan naar de dokterhanfen16 oktober 2020 om 17:02Mijn kleinzoon heeft met iets van glasvezel gespeeld, en heeft het nu aan zijn handen. Hoe verwijder ik dit?
ReagerenJohn (moderator)
16 oktober 2020 om 17:17Amanda13 mei 2021 om 06:56Weet iemand of je ook een test kan laten doen voor glasvezel allergie bij de dermatoloog of dokter?
ReagerenLoes17 juli 2021 om 21:43Ik ben met met mijn Scheenbeen tegen een glasvezelkabel gelopen die uit de straat kwamen heb een zeer brandend gevoel al uren, wat kan ik doen?
ReagerenJohn (moderator)
17 juli 2021 om 21:46Even contact opnemen met de huisartsenpost
ReagerenE17 juli 2021 om 21:48NY22 november 2023 om 15:48U bedoelt glasvezel glaswol van isolatie? Zit er glasvezelkabel van internet ook glaswol in?
Reageren