- jantine7 januari 2013 om 08:56
Hallo,
ik heb vrijdag tijdens het opruimen van vuurwerk een stukje glas in mijn hand gekregen. Doordat ik schrok is het de scherf er dieper in de wond gaan zitten. Ik heb de scherf er zelf proberen uit te halen maar hierdoor kreeg ik pijnscheuten in mijn middel en ringvinger. Ik heb besloten om naar de dokter te gaan en die heeft de scherf eruitgehaald.
Ik kan mijn vingers niet volledig strekken want dit doet pijn. Ook bij een vuist maken doet het pijn. Mijn vraag is of dit normaal is. Duurt het een paar dagen voordat het over is?
Ik hoop dat iemand een antwoord weet.
Alvast bedankt 😀11 reactiesReagerenKim7 januari 2013 om 09:00Hai, ik ben geen arts maar als het verder niet ontstoken is (warm, rood, dik, klopt), dan zou ik het even een paar dagen aankijken.
Groetjes
Reagerenjantine7 januari 2013 om 09:15Oké bedankt. Nee is niet ontstoken gelukkig. Ik dacht misschien dat ik een spier of pees geraakt had. Maar misschien is het dan ook wel een wondje binnen in mijn hand ofzo. Ik kijk nog wel even hoe lang het nog duurt. Bedankt voor de reactie
ReagerenHeleen7 januari 2013 om 09:17Tsja, er lopen wel als het een zenuw geraakt zou hebben, zou je geen gevoel of een tintelend gevoel hebben.
Reagerenjantine7 januari 2013 om 11:32Als er een pees geraakt is geneest dit dan venzelf weer?
ReagerenAnoniem7 januari 2013 om 11:55Ik zou voor je eigen gemoedstoestand even bellen met de assistente van je HA en je klacht omschrijven. Sterkte met de hand. Laat je weten hoe het verder gaat met je?
Reagerenjantine7 januari 2013 om 14:28Is goed. Bel ik Morgen even. Ik laat wel even horen wat ze zeggen. Bedankt voor de reacties 🙂
Reagerenjantine8 januari 2013 om 15:49mijn huisarts is morgen pas weer bereikbaar. Is net terug van vakantie geloof ik. Dus morgen maar even bellen of hoe en wat