Zoeken Vraag het forum

stukje glas in hand

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • jantine

Hallo,

ik heb vrijdag tijdens het opruimen van vuurwerk een stukje glas in mijn hand gekregen. Doordat ik schrok is het de scherf er dieper in de wond gaan zitten. Ik heb de scherf er zelf proberen uit te halen maar hierdoor kreeg ik pijnscheuten in mijn middel en ringvinger. Ik heb besloten om naar de dokter te gaan en die heeft de scherf eruitgehaald.

Ik kan mijn vingers niet volledig strekken want dit doet pijn. Ook bij een vuist maken doet het pijn. Mijn vraag is of dit normaal is. Duurt het een paar dagen voordat het over is?

Ik hoop dat iemand een antwoord weet.
    Alvast bedankt 😀

11 reacties
    Reageren
    Kim

Hai, ik ben geen arts maar als het verder niet ontstoken is (warm, rood, dik, klopt), dan zou ik het even een paar dagen aankijken.

Groetjes

Reageren
    jantine

Oké bedankt. Nee is niet ontstoken gelukkig. Ik dacht misschien dat ik een spier of pees geraakt had. Maar misschien is het dan ook wel een wondje binnen in mijn hand ofzo. Ik kijk nog wel even hoe lang het nog duurt. Bedankt voor de reactie

Reageren
    Heleen

Tsja, er lopen wel als het een zenuw geraakt zou hebben, zou je geen gevoel of een tintelend gevoel hebben.

Reageren
    jantine

Als er een pees geraakt is geneest dit dan venzelf weer?

Reageren
    Anoniem

Ik zou voor je eigen gemoedstoestand even bellen met de assistente van je HA en je klacht omschrijven. Sterkte met de hand. Laat je weten hoe het verder gaat met je?

Reageren
    jantine

Is goed. Bel ik Morgen even. Ik laat wel even horen wat ze zeggen. Bedankt voor de reacties 🙂

Reageren
    jantine

mijn huisarts is morgen pas weer bereikbaar. Is net terug van vakantie geloof ik. Dus morgen maar even bellen of hoe en wat

Reageren
    jantine