Zoeken Vraag het forum

Stuk van vinger kwijt

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Heb maandag 26 oktober een ongeluk gehad met een machine.. Stuk van mijn vinger is weg. Naar de huisarts geracet..

Ze hebben me de eerste dagen met betadinegaas en verband verbonden, het weekend kreeg ik een soort gaas wat lijkt op een sponsje? Met een plaklaag. Maandag naar de huisarts terug en het gaas zat muurvast in de wond. 2 uur in een waterstofperoxide badje, en pielen met een pincet. Huilen gillen kotsen en flauwvallen van de pijn.. Wond weer open. Nu heb ik een ander soort vettig gaas wat tot vrijdag mag blijven zitten. Dan moet ik het even laten luchten en verbinden met gewoon gaas.. Maar de wond ligt nog helemaal open??

Moet ik hiermee naar een ziekenhuis? Of chirurg ? Ik zal een foto toevoegen voor de duidelijkheid PAS OP NIET VOOR DE ZWAKKE MAAG!!!

http://myalbum.com/album/gHAjWSZ1KeUE

7 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Je had eigenlijk naar de spoedeisende hulp moeten gaan i.p.v. de huisarts.
    De huisarts had je meteen door moeten sturen naar het ziekenhuis……..
    Ik denk dat je er goed aan doet om een verwijzing te vragen naar chirurgie en dan z.s.m.

Reageren
    Anoniem

Ja ik twijfel een beetje wat ze in het ziekenhuis kunnen doen.. Meerdere mensen geven al aan dat ik naar ziekenhuis zou moeten gaan. Bel zo de dokter voor schoon verband, zal dan eens doorvragen..

Reageren
    John (moderator)

Als ik zo naar de wond kijk, moet er nodig wondtoilet gedaan worden. (schoonmaken van de wond) Vraag om een verwijzing…..

Reageren
    Anoniem

Net bij de arts geweest, ze weigeren me door te verwijzen. Ziekenhuis kon toch niks doen behalve verbinden..

Reageren
    John (moderator)

Heb je pijn of een kloppend gevoel?

Reageren
    Anoniem

Pijn valt reuze mee tenzij ik de vinger perongeluk gebruik. (Ben rechts) en kloppen doet het al 2 weken ..

Reageren
    John (moderator)

Ik zou dus contact opnemen met de spoedeisende hulp, kort uitleggen wat er met je vinger gebeurd is, dat je bij de HA bent geweest en die je niet wou doorsturen op verzoek, dat je zorgen maakt over je vinger omdat er stuk vanaf is en je er veel last van hebt…met de vraag of je er mee langs mag komen

Reageren
Reageer op: Stuk van vinger kwijt
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.